Dames, wat een mooie buiken weer En lekker belangrijk, je darmen of je maag? Pfffff Wees maar lekker trots op jullie mooie zwangere buiken, daarbinnen groeit iets heel moois! En dat mogen jullie best showen
heejj meiden ranj,, wat weer een mooie buikfoto ik heb een foto van vandaag in me album staan! eindelijk goed zichtbaar ook overdag was eerst in de avond alleen zo goed zichtbaar. Liefs xx
wij zeggen toch ook niet dat het belangrijk is? maak jij ervan toys. ik was gewoon nieuwsgierig op dat gebied niets mis mee hoor is maar zelf hoe je het opvat en jij vat het dus verkeerd op. ik meende dus dat je darme en de rest omhoog ging en dus ook opzet maar als het je beeb is je onderbuik ook dikker word. zeg toch niet dat zij geen foto mag plaatsen? was wel benieuwd of alleen ik dat vond en bij mij was dat ook zo met die zwangerschapsduur. maarja iedereen vat het op zoals hij/zij wilt
Ha Bengeltje, Was geen kritiek richting jou, blijkbaar vat jij dat zo op. Ik weet dat het je darmen (kunnen) zijn die opgezet zijn in het begin van je zwangerschap. Op den duur moet alles natuurlijk plaats maken voor de baby. Ik vond het sneu voor de meiden die trots hun buik komen showen en dat er dan een hele pagina vol getypt wordt dat het de darmen zijn en dat het niet je baby kan zijn. Mijn berichtje was dan ook gericht aan alle meiden met de mooie buiken, klein & groot. Dus ook aan jou Bengeltje @MamaKitty; Graag gedaan en geniet van je zwangerschap!
oh ze mag ook zeker trots zijn dat ze zwanger is was ik ook maar ik zou zo foto nog niet plaatsen zij wel vind ik kna van haar maar ik vroeg me dus af of je darmen dus zo hoog kwamen te zitten en dachde gewoon de maag was najah blijkbaar zijn het de hormonen houden we daar maar op dat we zo reageren
ik heb een nieuwe foto in mijn album! hoe krijg je en foto in mijn bericht, met tinypic geeft hij steds aan dat de foto te groot is
prachtige buiken zeg! heb er ook weer een instaan van 28 weken en 2 dagen....die van mij is bloot helaas nog niet zo mooi,...ff zo maar dan
Hé Linka! Dank je wel... Aiden wil eigenlijk niet dat ik foto's plaats maar ik ben best een beetje trots op mijn grote, lage buik hihihi
Volgens mij werd er toch echt DIT gezegd: mieke1981 schreef: ik heb dat ook al dat mijn maag zo uit steekt zeg maar, weet ook niet hoe dit kan. De rest van de buik valt nog mee, onder een klein bolletje maar dat is niks vergeleken ter hoogte van mijn maag, wie weet hoe dit kan Logisch he, dat er dan gezegd wordt dat het de darmen zijn of niet? Dat is toch helemaal geen kritiek, wordt alleen gezegd hoe het kan.
ik heb dit aan de vk gevraagt, het komt door een combinatie van hormonen en het groeien van je bm, die maakt plaats voor je beebje. Dus het komt door de zwangerschap, maar het is nog niet je beebje, gewoon laten zien zou ik zeggen haha. Ik zelf kan er niet meer omheen, heb een ontzettende opgezette buik, mensen beginnen al te vragen als ik zwanger ben, terwijl ik het eigenlijk nog ff stil wilde houden.