K heb ook weer nieuw foto's toegevoegd aan mijn album. Nu is het toch wel duidelijk dat ik niet meer alleen ben hahaha
Thanks, ja woon in Zwitserland, maar ik verhuis over een paar weken weer naar Nederland... *snik* Wel eigen keus hoor, i.v.m. werk, maar ik ga de mooie natuur en bergen zo missen.. ben benieuwd of mijn beebs toch nog hier gaan komen of in Nederland. Want het gaat denk ik niet meer heel lang duren.
O kom je weer hier heen..... Lijkt me heerlijk daar Ook wel een mooi huis zo te zien. Je kamer is zo mooi wit en vol licht! Maar sorry ff of topic
Lieve buikies weer allemaal! ik heb er weer eentje van bijna 8 weken, en nee we weten nu zeker het is er maar 1 (MAAR het waren er hoogstwaarschijnlijk wel twee)
je mag nu gaan bevallen meid (de 37 weken grens) jij bent straks mooi snel je buikje kwijt en weer lekker strak na een paar maanden, schat ik zo in..
't is hier ook heerlijk. De hele winter snowboarden en de zomer genieten van de bergtochten. Maar ja, soms moet je keuzes maken. We gaan maar een paar jaar naar Nederland, dan willen we weer naar het buitenland. En ons huis ga ik ook idd heel erg missen.. we hebben schitterende uitzichten en de slaapkamer, waar de foto gemaakt is, is altijd lekker licht..