jemig 10 kilo die ben je zo kwijt (is echt heel weinig!) maar aan de andere kant LEKKER belangrijk je krijgt er zoiets moois voor terug Ik kwam er 30 aan de laatsteperiode at ik 1 boterham per dag en kwam nog 5 kilo per week aan (maarja mijn kind was al bijna 10 kilo alleen)
zietr er bij haar niet vervelend uit, haar buik zit vrij hoog en is vrij klein dus past nog goed toch? Als je buik lager zou hangen heb je er meer last van..
die boxershort pas ik niet meer, heb ik alleen aan voor de foto haha! Normaal heb ik gewoon mn normale strings aan Mijn buik zit namelijk niet hoog, dat lijkt misschien zo, maar aangezien de kleine al helemaal is ingedaald hangt mn buik vrij laag, omdat ie niet zo groot is valt dat alleen niet op
heb ook zulke boxers en ik kan ze nu al niet meer aan ze zitten niet lekker hihihi dacht al jeetje zij heeft ze wel gewoon aan
moooooooooooooi allemaal! wat kun je trots zijn he op zo'n dikke buik? wat vinden jullie van mijn buik met 25weken en 2 dagen? zie fotoalbum
ik heb een blote buikfoto in mijn album gezet van 32 weken,..deze toch al ronde vrouw word nu ECHT rond hihi
Ik ook! En nu met ons mooie mannetje erbij! Als de tweede ook zo knap is ............ Ik ben zooooooo trots op mijn heerlijke ventje!