Heb eindelijk een paar buikfoto's in mijn album gezet! En een paar andere foto's van o.a. echo's. Ben zelf erg trots op mijn buikje; hij is heel 'beschaafd'
Oh wat een mooie foto's! En wat een geweldige knap heerlijk zoontje heb je! Die babyfoto's zijn echt zoooo cute
Wow, wat een mooie foto's zeg! Allwoman: idd erg mooi hoor! En JOdy: heel erg leuk en mooi die foto's!En zeker weten een mooi zoontje! Bianc: ook super zeg! Wow! rest ook allemaal een hele mooi buik hoor! Ik ben nog maar 6 weken en 6 dagen zwanger van de tweede, maar al een zichtbaar buikje. Ja, ik weet: door mn darmen enzo, al zie je het bij 2e zwangerschap allemaal wat eerder....maar toch wil ik deze foto laten zien, ik bedoel: het topic is toch voor buikfoto's Heb er ook en foto in gezet van niet zwanger (wel recent, maar dus voor ik zwanger was) Staan in mn album Liefs Syl
echt een supermooie buik al hoor meid en schijt dat het darmen zijn (hihi die uitspraak past wel een beetje) gewoon lekker showen!
toch een superbuik hoor! Ik heb vandaag een nieuwe jurk gekregen dus moest ik even showen met mijn 9 weken buikje (in mijn album)
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=53414 Mijn buik met 12 weken, in mn album en op mn website staan er nog meer
@bianc jij hebt dus echt een mooie buik he zo eentje had ik wel gewild lekker veel normale kleren nog kunnen dragen zonder steunbroeken e.d. lijkt me veel leuker..!
Imd, ja ik ben er ook echt wel blij mee! Pas alles nog & iedereen vind het een lief buikje hihi Maar aan de andere kant, zo'n grote toeter heeft ook wel wat hoor! Op en tot zwanger ben je dan! Nu geloven ze niet dat ik bijna 27 weken zwanger ben...
ach ja nu kan je van alles genieten, zo'n toeter maakt je vaak inmobiel, doet zeer, niets past nog fatsoenlijk (zullen we straks even ruilen haha) lijkt mij dus echt heerlijk MAAR eerlijk is eerlijk tot de 20-25 weken toe is een grote buik ool geweldig en kan je heerlijk mee pronken alleen daarna mag is van mij wel stoppen met groeien (tenminste de buitenkant dan he!) haha