ik wil ook mn foto van mn mobiel op de comp kopieëren, maar mn comp heeft geen infrarood, en krijg hem er niet op...jammer de bammer..maar gauw ff een digitale maken
Nou het is me gelukt hoor, ik kreeg het er uiteindelijk toch op... met blue tooth, het is wel een vage foto, maar je ziet het toch ... hij staat in mn album
Dankje wel Monika Hey miss puma ik zag dat jij ook een buikfoto had ... over een paar weken weer een foto, dan kunnen we het verschil zien
over een paar weekjes zal je echt wel verschil zien hoor ... mijn buik was namelijk in het begin ook gewoon plat hehehe... maar begon al te groeien met 6 weken... en nou is het dus al zo... ben benieuwd hoe het eruit ziet met 39 weken
Ik ben benieuwd hoelang ik nog verborgen kan houden dat ik zwanger ben, ik heb met 6 wkn al zo'n grote buik als ik de andere zwangerschappen met ongeveer 12-15 wkn had . Ik vraag mij alleen af hoe dat dit mogelijk is dat ik met 4 wkn al kon zien dat ik zwanger was? Foto staat in album.
Mooie buikjes hoor meiden, ik heb ook een foto in mijn album staan, maar ik denk dat het toen mijn darmen waren want heb nu nergens meer last van, mijn buik is zo plat als een dubbeltje...maar dat zal waarschijnlijk nog wel verandering in komen hoop ik . Liefs, misspuma
Zo Mouschy, jij heb ook al zo'n flinke mooie buik. Jij gaat ook lekker Petra ... Mooie buikies meiden!!