Hoi dames, hier een volslanke dame die schrik had om geen buikje te krijgen. Op 16 weken was er al iets te zien bovenop m'n eigen buikje. Maar nu begint ie toch meer rondding te krijgen he of niet? Hoop dat ik het me niet alleen inbeeld. Mooie buikjes allemaal... Heel leuk om te bekijken.
Mooi buikje hoor...! Heb een foto in mn album staan die gister gemaakt is.... tjeetje.. zit dan toch echt verschil in..... en misschien komt er bij jou nog wel een reus uit ook en bij mij een dwerg....!
haha dan krijg ik ook een reuze kind Maar mooi buikje hoor Bianc! en de rest natuurlijk Hier een foto van mijn buikje met 25 weken..
@ Lolieken dat is echt een zwanger buikie hoor! @ ramona, wow echt een superrrr mooie buik heb je! echt wow! Hihi wil je op houden met me een beetje bang maken met een reuze kind, het moet er wel DAAR uit komen he.. Wil dat graag een beetje in tact houden whahaha...
Thanx.... Och als het allemaal babyvet is "flubbert" het wel mee naar buiten...! Liever een zwaar "vet" kind als een met een groot hoofd en/of brede schouders...!
mijn mannetje is hobby-fotograaf! ben benieuwd wat jullie er van vinden! snap alleen niet waarom ik geen voorbeeld-foto heb
ik denk dat het een ander formaat is als .jpg of iets dergelijks dat ie hem niet laat zien, op zich leuke foto maar voor een fotograaf (al is het hobby) verwacht ik wel meer, ik zie amper je gezicht, geen gevoel dat hoor je als fotograaf vast te leggen. Maar je buik is helemaal gweldig meid en je man kan heerlijk oefenen op je, ik zou met wat meer licht werken..
Imd: wow, wat een mooie buik zeg! lekker trots op zijn! Heerlijk altijd, dat pronken met je zwangere buik! Bianc: je hebt echt een mooi buikje hoor! En idd wat IMD zegt..een grote buik kan erg lastig zijn..ik was er wel super trots op maar op het laatst kon ik niet meer in bad bijvoorbeeld...al had ik heel snel mn oude figuur weer terug omdat ik echt alleen een mega buik had gekregen en verder niet aangekomen..al maakte ik me er niet druk om hoor, ik was veel te veel bezig met ons mooie wondertje Demi! Mn gewicht interesseerde me niet Ik weet ff niet meer wie het zei, zo van schijt aan dat het aan je darmen ligt in het begin..haha, is wle een passende uitspraak ja En is ook wel zo ja...denk dan: hmm, mooi buikje al, als ik in de spiegel sta, maat zucht vervolgens..: helaas nog alleen van de darmen enzo...en ven later denk ik: ach wat, ik heb gewoon al een zwanger buikje, haha
WOOOOOOOOOOW! Geweldig! Hoeveel was je aangekomen in je zwangerschap? gaat t goed met jou en de kleine?
10 kilo, valt mee dus! En ja gaat super! ga zo lekker alleen ff naar Dronten, ff winterjasje voor Luca halen!
dat je nu al kunt lopen haha ik zat na twee weken nog steeds schuin maarja dean woog 1,5 kilo meer haha