Leuk al die foto's! Ik heb vorige week weer een foto gemaakt.. staat in mn album! Best al wat voor 17 weken (en nu met 18 weken is ie nog ietsies boller )
nou zo groot vind ik het niet voor 40 weken en 2 dagen? Precies goed....een tweeling is 100 keer groter! http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=51562 Hier is mamameike 38 weken zwanger van een tweeling. Beetje verschil he!
mijn dikke buik met 12 weken staat in me album! Me buik is zooo erg gegroeid sinds 2 weken, iedereen zegt zijn het er geen 2 of ben je niet langer.... Maar ik vind het niet erg kan je toeminste zien dat ik zwanger ben
Ik heb ook weer 2 nieuwe buikfoto's Mijn buik is niet echt gegroeid vind ik, maar wel lager gaan hangen... Is dat normaal?
Ik droeg ook heel laag. Maar mijn dochtertje lag zo ie zo vanaf 20 weken in stuitligging. Misschien dat het daardoor kwam bij mij. Ik zeg niet dat het bij jou ook zo is hoor. Dus ik ga je niet bang maken.
Inderdaad ja, wat een grote buik, ik heb eigenlijk alleen nog maar zwangere vrouwen met kleine buikjes gezien.
Niet altijd hoor.... Zie hier mijn buikje van tweeling met 35 weken, een week voor de bevalling.... De gyn zei dat ik met 36 wekekn een 42 weken-eenlingbuik had....
netjes buikie voor een twin ik had een grotere buik met 1 haha 38 weken ben ik ingeleid van een bijna 9 ponder http://www.martin-isabel.nl/buiken/laat ... k-foto.jpg GELUKKIG blijft ie van mij heel even stil staan zal vandaag even mijn 11 weken foto maken (was gisteren TE ziek om het te doen)
Prachtig die tweelingbuik zeg! Nu snap ik ook waarom mensen dachten dat ik een tweeling droeg hihihi. Mijn toeter was errug groot, ik won het met gemak van de zwangere vriendin van mijn zus...en zij kreeg wel een tweeling!
Ik heb 2 buikfoto's geplaatst van vandaag,35 weken. was 2 weken geleden met vroegtijdige weeen een week opgenomen en heb al ontsluiting en moet nu volledige rust..dus snel nog wat foto's nemen!
Meiden, wat een prachtige buikjes allemaal! Heerlijk hoor, wees er maar trots op en lekker van genieten! In mijn album ook een foto van net 29 weken zwanger van ons wondertje!
Mooie buiken voorbij zien komen! allwoman, super mooie buik heb je Ik heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album 29 weken zwanger
Oh wow! Wat een mooie buiken meiden! Super! Mijn buik staat in mijn album........van 2 weken geleden wel, moet weer nieuwe maken
In m'n album staan de zelfgemaakte foto's met 28 weken, alweer bijna drie weekjes terug dus we moeten weer snel nieuwe maken! groetjes