Gisteren heeft een vriendin van mij foto's van me gemaakt. De eerste resultaten staan in mijn album. Ik ben nu 28 weken zwanger. Morgen gaan we verder, ik ben benieuwd!
Leuk al die buikjes ik vind het nu al jammer dat tie over een paar maanden weg is.... waarschijnlijk ben ik er dan ook wel blij mee...
Silvie super gave foto's! Heb weer mooie buikjes voorbij zien komen! Zelf ook een nieuwe foto, 29 weken alweer!
@ Bianc, leuke kamer! Enne, mooie buik, is ie nou zo hoog dat je nog steeds een normale spijkerbroek aan hebt? Of zie ik dat verkeerd?
@ jutte, dank je wel, ben ook trots op de kamer! Ja mijn buik zit heel hoog, alle broeken gaan nog gewoon dicht!
Wauw, jaloers.....ik moest bij de eerste al met 11 weken van die buikbandbroeken aan....dit staat veel stoerder! Haha. Lekker hoor!
Ja ben er ook wel heel blij mee! Zie dat de eerste ronde van start is gegaan... spannend en have fun komende ander halve week...
Lekker is dat he! heb ik ook gehad, heb maar 1 positiebroek en dat is en linnen broek, meer niet haha. Scheelt veel geld.
Ja heerlijk! En scheelt idd een hoop geld! Jij had ook echt een super mooie buik hoor, en je hebt er een geweldig kereltje voor terug gekregen, nog gefeliciteerd!
Ik spiek hier even mee, hopelijk heb ik ook snel een dikke buik! Maar zijn de foto's in jou album van deze zwangerschap? Want bij de ene foto's van 15 weken lijkt je buik heel klein en bij de andere foto's van 15 weken (vooraanzicht) lijk je veel verder?