Thanx! en wow wat een mooie buukies hebben jullie toch! *zwijmel* Ik heb nu een blote buik foto in mijn album gezet, wat vinden jullie??????
hij lijkt nog groter *en hij zag er al groot uit* mooi hoor, die van jouw ook bianc volgens mij een groeispurtje of niet?
haha nou dan had ik bij de vorige skippybal ingeslikt ik vidn wel echt dat je het verschil goed met de vorige foto ziet ach je moet nog 10 weken, je hebt nog lekker de tijd om flink te groeien dan zit je straks aan een skippybal
haha ja erg he, en dat met 19 weken al...zucht Ja idd die van Bianc is idd in een week tijd gegroeid!
Hihi zie het al voor me, aan zo'n skippybal zitten toch van die houvast dingen... zie mijn uiers er al boven hangen...
hihi ik houd wel van mede big buikers hoor voel ik me tenminste niet zo alleen, altijd als ik zwanger ben zie ik aanstaande mama's met 35 weken nog rondhupsen alsof ze niet zwanger zijn en hebben zo'n mooi net buikje ben dan altijd zooo jaloers! haha kom ik aan wammes wiegel die zelfs haar positiekleding moet vergroten