super buikjes allemaal meiden! de mijne van 2 weken geleden staat in mn album. Hij is in twee weken tijd niet zo super veel gegroeid.. Maar het begint nu al in de weg te zitten, vooral als ik iets laat vallen is het een klein avontuur het weer op te rapen En laarzen aantrekken is ook zo'n leuke activiteit al Zal enkel nog erger worden helaas
haaahahahahaa en ik ben ook blij als die dadelijk weer weg is hoor, al zat ik het getrappel wel onwijs missen! Maar ik word er gek van dat ik zelf niks meer kan oprapen, mijn laarzen niet aankrijg etc.
Wat dacht je van sokken aantrekken ? Maar mooi hoor! het getrappel/geschop ga ik ook zeer zeker weer missen, net als bij mijn meisje....en helemaal nu dit mijn laatste zwangerschap zal zijn....
Ja meis, ik heb een dochter en nu krijgen we een zoon. Dus compleet. Maar iets in me zegt dat ik het nog een keer wil meemaken, maar mijn angst en de pijn die ik NU al heb zeggen; nee, dit is de laatste keer........ik mag al blij zijn als ik een beetje fatsoenlijk uit deze zwangerschap en bevalling kom......mijn rug en bekken zijn namelijk nog steeds naar de kl*te van de vorige keer en nu al erg veel last..... Dus nog een keer? Denk niet dat dat slim is, tenzij ik nooit meer normaal wil kunnen shoppen of werken bijvoorbeeld... Moet wel zeggen dat het me ergens pijn doet, maar ja, mijn lichaam is erg belangrijk he en die heb ik nodig om voor mijn 2 kiddies te zorgen
Yes ben alleen... dus sowieso voorlopig geen 2e voor mij haha maar zeg nooit nooit! Heb altijd geroepen "ik wil geen kinderen" En er komt er nu toch echt bijna eentje uit
Mooie foto's JsztD! Ik moet binnenkort ook weer eens een nieuwe maken. Mijn buik is wel weer wat gegroeid. Ook bij mij begint ie steeds meer in de weg te zitten. Mijn man vindt het dolkomisch
Haha ach zo ken ik er nog wel een paar meis! Mja, ach je bent ook nog jong he...misschien krijgt junior wel een keer een lieve stiefpapa! Mijn dochter heeft een super stiefpapa! (ik ben gescheiden)....en nu ben ik dus zwanger van de 2e....de wonderen zijn de wereld nog niet uit *ik was trouwens ook 24 toen ik zwanger was van mijn 1e*
Heb er ook weer een nieuwe foto in staan, 31 weken alweer! @dniise, zoooo jou buik was mega, gaaf joh! En nu alweer zoveel er af, geweldig!