In het geheel kan je me zien op mijn site als je op de WWW knop klikt. Ja mijn buik groeit aardig hahahaha. Begint echt in de weg te zitten, en heb voor het eerst last van harde buiken! Maar het hoort het bij he zeggen ze Ben super trots op mijn buik!!!
hi, mooie buikies hoor allemaal. ik heb het gevoel dat mijn buikie niet zo hard groeit! (binnenkort een foto) maar Saraah wow wat groei jij hard! zijn het er echt geen 2 ?? x
hahahahha, dat zei mn moeder ook al, mijnbuik is net zo groot als toen zij zwanger was van de 3e...maar volgens de echo is het toch echt één babietje haha maja voor mij is het dus de eerste zwangerschap, dus het is wel appart hahaha, ben benieuwd hie mn buik eruit ziet met 8 en halve maand hahaha !!!, de Vk vond trouwens dat het normaal was...ik had nog gezegt, is hij niet erg groot? maar zij vond van niet... dus het zal wel... maar maak jij eens een foto is toch leuk om te zien, dan over een tijdje kan je mooi het verschil zien
wat gaaf al die mooie buikies ik begin ook een buikje te kweken nu *blij blij* j ziet niet onwijs veel maar t komt wel haha! mn vriend gaat snel een foto maken van het komend buikje! dan zet ik m er ook op
Ik heb er eindelijk ook eens wat fotoos opgezet van dat ik zwanger ben! Heeft lang geduurd en binnen kort hoop ik er babyfotoos bij te kunnen zetten. Wel hebben we een gipsafdruk van mijn buik gemaakt dat vond ik wel leuk, maar ik ben niet zo,n foto mens terwijl ik bij anderen het helmaal geweldig vind. Maar ik vind mezelf altijd zo raar op fotoos staan. Maar hierbij eindelijk eens wat fotoos van mijn zwangerschap. Liefs Carry
Je hebt m zelf gemaakt via de spiegel! ja kan ook natuurlijk, alleen jammer dat ie bewogen is. Maar een flinke buik heb je nou aftellen geblazen
thnx, ja de fotoos heb ik idd ook nog zelf gemaakt omdat ik had beloofd aan iemand fotoos te maken en die op m,n msn space te zetten, dus dacht zal ik eindelijk hier ook eens wat plaatsen, foto,s van mijn zoon en de katten zijn er in overvloed, maar van mezelf schiet het niet op, zal ook nog eens aan mijn vriend vragen of die wat fotoos maakt. Van de zwangerschap van mijn zoon heb ik ook bijna geen fotoos, achteraf zonde, maar reken er maar wel op dat er heel wat babyfotoos op komen zodra onze kleine is geboren!! Gr Carry
als ik al deze foto s zie maak ik me wel een beetje ongerust ik heb namelijk nog helemaal geen buik kan zelfs mijn gewone kleren nog aan
Ik wou juist dat ik nog geen buik had. Ik draag op het moment zo'n correctie onderbroek zodat niemand mijn buik kan zien.
@gerdiendejong: Toen ik zwanger was van mijn eerste zag je met 6 maanden zwangerschap pas een lichtelijk buikje!! En dat is idd ook niet echt leuk, want niemand merkt op dat je zwanger bent. Toch met 24 week ongeveer had ik vakantie gehad en in die vakantie is mijn buik ontzettend hard gaan groeien en toen ik terug kwam op het werk wisten ze ook niet wat ze zagen, dus maak je absoluut niet ongerust, geniet nog maar even van het feit dat je nog even je oude lichaam hebt en lekker je normale kleding aan kan. En zolang de vk zegt dat het kindje wel goed groeit is er sowieso niets aan de hand!!!. Deze zwangerschap is precies het tegenovergestelde van mijn 1e zwangerschap. Met 12 weken had ik al een lichtelijk buikje en die groeide en die groeide . Op zich zit alles alleen voor maar het groeit zo hard dat ik zelfs mijn positiekleding niet meer pas, dus dat is ook niet altijd even leuk!! gr Carry
Ik had met 10 weken al een andere broek nodig...... niets paste me meer, dus mijn buik is heel snel gegroeit. Moet zeggen dat ik NU pas (met 30 weken) straiee krijg en niet zo veel gelukkig Wij maken om de week een foto van mijn buik, elke even week. Is wel leuk zo heb ik een heel overzicht van hoe mijn buik is gegroeit. Groetjes.