Buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dniise, wow wat goed zeg zo snel na de bevalling al zoveel buik kwijt! Petje af!

Jsztd, tuuuurlijk is er hoop! Maar nu eerst je eigen lieve kleine mannetje ;)

Bianc, wow mooie buuk!

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wow, je buik is gewoon volledig teruggeschoten! Mooi slank hoor! :confused: Dat zie ik bij mezelf nog niet gebeuren ;) En hihi, je had echt een geweldige mooie grote buik inderdaad :)

@ MamaKitty: thanks! :)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb weer nieuwe foto in mijn album staan (14 weken) heb er ook bijgezet hoe die gaat worden (van mijn eerste bij 38 weken)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    imd, prachtig!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het voordeel van afvallen tijdens je zwangerschap haha die buik steekt alleen maar meer uit :) ik ben nu al 7 kilo kwijt en eet gewoon normaal :confused:

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    BIANC wat een prachtige buik!
    En de andere meiden ook mooi buiken!
    Mijn buikje begint nou wat.. Maaruhh het is ook voornamelijk vet ..Ik ben al van de 65kilo naar de 73 gegaan. En alles zit rondom mijn buik..Echt heel vervelend.Maar goed we hebben het er voor over.
    Ik heb nog geen foto's. ga ik bij 12 weken doen!

7. Niet meer actief

IMD mooi hoor :D

en horselover niet te druk maken :) ik kwam in t begin ook ontzettend snel, veel aan, maar nu op t eind komt er nauwelijks nog wat bij!

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    JsztD: Dus er is nog hoop? :)
    Ook prachtige foto's in je album en een hele mooie buik! Hmm ik hoop dat ik straks ook gezegend ben met een mooie buik..

9. Niet meer actief

hahhaa jep zeker weten! Ik ben ook al 20kg aangekomen, maar de laatste 6 weken nog maar 1.2 kg...

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hmmmm speak for yourself ;) ....in mijn 1e zwangerschap kwam ik elke week aan en werd ik met de dag dikker.....zal deze keer ook gebeuren.... :( 8)

11. Niet meer actief

Haha oke.. in mijn geval dan ;) hihi

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha idd ;)
    Ah meid, jij hebt tenminste een mooie buuk, de mijne zit onder de straie.. :(

13. Niet meer actief

ja moet zeggen dat ik echt blij ben dat ik, nog, geen striae heb! maar meid, je hebt er in ieder geval al 2 knappe kids aan over gehouden :D

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    same here over de 30 kilo in totaal MAAR ben nu positiever ik ben actiever (door minder gewicht NOG) en al 7 kilo kwijt door stoppen met medicatie dus begin ik een keertje in de min (wie weet scheelt dat haha)

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    de 2e moet nog bewijzen dat ie knap is hihi de 1e iig wel! :D ;)

Beweging? was da? door mijn bekken en rug beweeg ik amper :(

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja klote is dat ik doe nu vanaf dag 1 al zwangerschapspilates en ECHT het scheelt hoe je je verder voelt en mijn rug lijkt sterker...

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Pilates heb ik een tijdje gedaan (buiten zwangerschap) maar ging niet met mijn rug en bekken....

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik Pb je even anders gaan we te off topic :)

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha is goed!

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bianc, Denise,Imd en alle anderen: prachtige foto's van jullie buikjes! Ik kan niet wachten, hihi. Al heb ik nu al echt een zwanger buikje..zie mijn album..ben er al trots op hoor, hoop dat ik weer net zo'n toeter krijg als bij mn zwangerschap van Demi..alleen op het einde wel zwaar maar hoort erbij :D

Liefs
    Syl

Deel Deze Pagina