@ Sylvia, wat mooi zeg meid! Je ziet het echt goed bij je. Bij mij begint het langzaam te komen. Maandag maak ik weer een foto.
Dankjewel Jij gaat ook vast een heel mooi buikie krijgen! Wees blij dat alles rond om je buik zit joh, beter daar dan aan de billen of gezicht toch! Ben benieuwd naar je foto's met 12 weken! @ Sylvia, wauw geweldig je buik
Bedankt meiden, ben er eigenlijk ook al wel trots op Mupkuh: ik kijk wel eens op je site. Je bent alweer 15 weken! Goed joh! En je begint ook al een mooie buik te krijgen hoor meid! Lekker genieten! Liefs Sylvia
Ik heb ook een foto gemaakt. Ik heb gezegd dat doe ik pas bij 12 weken.. Maar het is bijna zover. Er zit toch al wel een aardig laagje vet omheen .
Iggylover & Horselover... schattig die buikjes Kan mezelf al haast niet meer indenken dat mijn buikje ook ooit zo klein was
Hier dan in mijn album ook eindelijk mijn eerste "echte"buikfoto..:-D Heb een echte groeispurt gehad de laatste 2 weken, dus ben er best trots op! :-D
JsztD: haha zo zal het ons over 6 maanden ook wel gaan! Jij hebt ook een prachtige buik! Mag je echt wel trots op wezen... Danielle: dat ziet er ook echt fantastisch mooi uit zeg!
Gisteren nieuwe buikfoto's geplaatst.... hij blijft maar groeien en groeien.. zonder stop... ben benieuwd hoe "dik" ik ben op het laatst...
Danielle, jij hebt zeker een groeispurt gehad! Mijn buikje van nu is vergelijkbaar met die van jou met 13 weken.. haha ik heb dus nu een beetje hoop gekregen
Ik ben morgen pas 7 weken zwanger maar ik merk dat mijn buik al iets begint op te zetten, zie fotoalbum. Ik kan niet wachten tot ik een buikje krijg!
hahhaa POINK daar was ie... mooie buikjes meiden enneh iemand zei met een laagje vet eromheen (WAAAAAAAR dan in godsnaam ik zie nergens geen vet hahaaha)
niet groter dan de vorige keer (kijk maar op onze site www.martin-isabel.nl) ik zeg altijd voor de gein dat ik villa's maak ipv tijdelijke huur apartementen haha