wauw mooie buiken hoor...! Hoop dat ik er ook gauw weer een krijg..maar bij mijn zoontje duurde dat ook best een poos.... hoe kan dat eigenlijk he...de een heeft al zwel een buik en de ander niet...
Heb gister ook weer een nieuwe gemaakt. (zie mijn album) Mooi al die buikjes he meiden... zullen we straks vast wel gaan missen!
mooie buik hoor maareh weet je zeker dat het geen opplak is wat heb je verder een mooi lijntje zeg (=jaloers) echt leuke foto!
Hihi ik hoop erop dat die er ook weer zo afvalt als mn kleintje eruit is maar schijn bedriegt, ben 20kg aangekomen! haha
Hihi Nou jou buikje is ook prachtig hoor en je hebt een geweldig knap zoontje echt een schatje... Dean stond trouwens ook op mijn namenlijst haha
Hey meiden, Heb nog steeds geen foto's gemaakt. Dus denk dat het gewoon maandag word bij de 17 weken. Liefs
Ik vind jouw buik ook echt helemaal top! Daar teken ik voor hoor als mijn buik er de komende maanden ook zo uit gaat zien!
Thnx Ben er ook wel blij mee, een echte ''jongensbuik'' zeggen ze maar nu begint die echt te hangen hahaha ziet er zo gek uit!
Jajaja hier staan ook weer nieuwe foto's in het album. Nu van 33 weken (van een weekje terug dus). Hopelijk kan ik de komende weken nog vaak wat foto's maken.. Groetjes!
@JsztD Ik hoop het ja! Laten de bakerpraatjes nou voor 1 keer kloppen, haha Echt een supermooie buik!
Haha over een aantal weekjes weet je het marriedgirl maar zo te zien ben je ook slank van jezelf, dat scheelt vaak ook een hoop vind ik! silvie, die prof foto's gaaf hoor! Je hebt dezelfde navel als ik haha
@JsztD Wat grappig, ik zag je foto's pas op een fotografieforum voorbij komen. Nu pas zie ik de link, vond ze al zo bekend voorkomen... leuk hoor, prachtig buikkie