Haha hoorde ik pas toevallig ook al van iemadn dat de fotografe die mn foto's gemaakt heeft ze op een forum gezet heeft
@ JsztD, onze buiken lijken wel een beetje op elkaar! @ Sivlie, super gave foto's zeg! Alle andere meiden, mooie prachtige heerlijke buikjes hoor! Vind het nog steeds een wonder als je je dan bedenkt dat daar een heel klein mensje in opgekruld ligt!
Thnx marriedgirl En makkie mooi buikje, qua dragen lijken ze wel een beetje op elkaar ja.. alleen is bij jou de onderkant mooi rond waardoor die een beetje in een tuitje naar boven staat zeg maar.. dat was bij mij rond jou termijn niet! En je navel komt naar buiten.. zo schattig vind ik dat
thx! Hij is nu wel een beetje aan t stretchen..maar ik ben al lang blij dat er (nog) geen striae door heen zit
Geen idee... Maar t valt me iig nog mee , had wel verwacht dat ie wel zou scheuren ofzo.. Maar als ik mn oude figuurtje weer terug krijg [-o< komt t allemaal wel weer goed denk ik
mooi buikje bij 11 weken komt denk ik omdat t een tweede is? bijna de magische 12 weken grens voorbij
Gelukkig dat je het weet, ik zit op hetzelfde forum.. en had even een deja vu moment toen ik je foto's zag
Goede morgen meiden, @ Imd: Ja, 11 weekjes alweer de tijd vliegt hihi! @ JsztD: Ja de magische grens bijna voorbij lekker gevoel geeft dat hoor, zeker omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad. @ MamaKitty: Bedankt! Ben benieuwd naar jou buikfoto. Liefs, misspuma