haha je oude figuurtje?daar zit ik ook nog op te wachten denk dat de tattoo wel weer de oude word hoor...en anders,jammer he haha mooie buikjes in elk geval!(jaloersssssssssssssssss)
Stresskip: Hier ook een tattoo maar meer op de zij.. Ze rek wel iets uit maar idd als er maar geen striemen komen! Jstz: Wauw! wat een buik! Echt prachtig! Makkie: Woow! Ook al een flinke toeter he En geen enkel striempje! Mooi!
ja moet je nog extreem veel mazzel hebben hoor, toen ik nog aan mijn medicijnen zat maakt dat allemaal niets uit... en hormonen werken soms ook nog 9 maanden mee...
lief buikie mupkuh hij komt nu goed op gang! Ik heb er de mijne ingezet van 16 weken (morgen pas maar we maken altijd zondag de foto)
Gister foto in mn buikalbum geplaatst.... mensen vragen nu al wanneer het komt...? hahaha en kijken toch verbaasd als ik zeg januari....
wow jij hebt duidelijk een groeispurt gehad zeg (vergeleken met je andere foto) ja irri is dat he dat je steeds moet uitleggen dat je "maar" 30 weken bent, ik had dat bij 20 weken al dat mensen me vroegen wanneer het nu kwam Maareh supermooi hoor! echt een bolleke!
IMD Thanx voor het compliment... Tja ze schatten me al heel de zwangerschap verder....(heb t ook al heel vroeg moeten vertellen...) maar idd.. mn buik is blijven groeien... geen stop gehad.. alleen maar spurts...! Jouw buik is ook flink zeg voor je weken!
ja zullen we een clup oprichten de "big Buikers" hahaha hij blijft hier ook maar groeien (terwijl ik toch een stop verwacht) ik ben al 8 kilo kwijt en die buik gaat maar..
ik moet zeggen dat ik het soms wle erg vervelend vind als zw vragen wanneer het komt ik heb dat dus ook en als ik dan zeg tot kerst oh zolang nog dan denk ik ook van voor je het weet is het kerst maar goed ze geloven je dan neit als jezegt tot kerst net of ik hier sta te liegen denk ik dan pfff
Hier ook een nieuwe foto in mijn album geplaatst! Heb deze zwangerschap hier nog niet gepost dus dit is de eerste maal. Al heel wat mooie buikjes gezien!