ook bij mij staat er weer een nieuwe buikfoto van vandaag in me album. hij groeit nog steeds lekker door haha
jaa nog 6 daagjes.. maar die eigenwijze man van mij is nog niet ingedaald hahaha dus hopelijk komt die voor de 40 weken of op de 40 weken en niet eroverheen.. maar inderdaad mannen
Mooi al die buikkies..... Ik kan langzaamaan ook mee gaan doen, want hij is echt niet meer te verstoppen. Bij mijn zoontje was er amper wat te zien met 10 weken en nu Zie mijn album...
errug duidelijk mamasan! mooi hoor! ik zie dat je ook geen vit B12 aan kan maken in je maag (goed in de gaten houden TIJDENS je zwangerschap) want ej weerstand daalt enorm en B12 kan een beetje helpen die daalt wat sneller als normaal heb ik ondervonden..
tnxxx... De B12 wordt heel goed in de gaten gehouden. Sinds ik zwanger ben ik ook van 1x p/w naar 2xp/w gegaan. Volgende week wordt ook weer gekeken of het op peil blijft of dat ik wat sneller moet spuiten.
Wow, weer zoveel mooie buikfoto;s! aan 1 stuk door allemaal mooi|! Zo leuk om te zien altijd! Mijn buik groeit en groeit haha..bij Demi had ik ook al snel een buik, wat ik wel heel leuk vind Spannend voor de meiden die bijna gaan bevallen, zet m op! Buikfoto staat in mn album