Ik dacht ook al..wat doe jij hier! Hahaha... Euh, ga eens bevallen Ben je niet stiknieuwsgierig? Ik ben op de uitgerekende datum bevallen (ook echt ineens!) maar kan me zo voorstellen dat alles 10x erger is als je eenmaal overtijd bent. Succes! Elmo
oh my gosh ben zo benieuwd ja krijg dehele tijd krampen om de 5/6/7 minuten maar niet dat t zoooo onwijs zeer doet.. en blijf bloed verliezen
misschien voel jij weeen gewoon niet zo sterk ik had ook al weeen om de 5 minuten maar voelde alleen maar een beetje rugpijn, wat ik al aan je PM-de gewoon die VK stalken laat ze maar even komen kijken die muts, je kent je eigen lichaam het beste!
ik ben het ermee eens meid! Mijn collega had al 6 cm ontsluiting zonder ze het wist had ook de hele tijd lichte krampen maar vond het niet hard genoeg om naar de gyn te gaan, kwam ze daar eindelijk aan en 2 uur later werd ze mama ! Ff laten checken dus!
Naja denk niet dat hier t geval is Nog steeds wel die krampen/steken echt die aanhouden en t slijm blijft maar lopen maarja
hahaha dankje natassie nee zon olifanten dracht,,pfffff moet er niet aan denken om eerlijk te zijn hahahah dankje voor je compliment
hier mijn pens bij 15 weken! normaal had ik altijd super platte buik! Dus is eccht heel snel een buik geworden haha wel super gaaf! Imd jij hebt ook al een aardige buik zeg! gaat ook snel he!