Ja van de zijkant is ie wel mooi.. Van voren word ik iets te rond om de heupen. Haha ik zal er wel eens even van voren in zetten... Dan kunnen de dames zien dat ik toch behoorlijk rond word
doe eens dan pak ik mijn vetscanner erbij Kan wel zijn dat je trouwens rond draagt hoor (maar dat gaat na je zwangerschap wel weer weg, na een tijdje) ik heb dat bij de eerste ook meer gehad als bij deze....
Foto! Uhh volgens mij was de spiegel iets wat streperig maar goed .... In ieder geval een indruk van hoe rond ik al ben.. En ik probeer nog steeds alles te verbergen. Ik vind het fantastisch dat ik zwanger ben. Maar van de zomer ben ik 15 kilo afgevallen van de 75 naar 60. En dan is het nou weer even wennen voor mij die vetrolletjes..... Heeft even zn tijd nodig..
ooh dan snap ik ook meteen waarom je nu wat meer aankomt als je net 15 kilo kwijt bent, met een dieet gedaan? vind het mooi eruit zien hoor, je draagt idd erg rond maar als je straks bevallen bent is dat wel weer aan te pakken..
IMD: daar ga ik wel vanuit dat ik het er na de bevalling wel weer af krijg. Enige nadeel vind ik dat ik door het vele groeien rond de buik straks denk ik veel straie krijg. Ja dat is ook de reden dat ik zo snel aankom. Ik heb van de zomer fanatiek gedieet! Ik reed 2 paarden 7 dagen in de week. Daarnaast werken in de zorg en zo nu en dan fitness. En dan kom je ineens thuis te zitten na een val van het paard.(begin juli) En ik zit daardoor nog steeds thuis. Scheur in mijn knieschijf. Maar begin nu langzaam aan wat met Fysio....
@horselover: misschien krijg je juist wel minder last van striae omdat je huid al gewend is om wat op te rekken. Ik ben zelf 1,5 jaar geleden 15 kilo afgevallen (en die zitten er nu bijna weer aan...) en tot nu toe nog geen striae, terwijl mijn buik behoorlijk is (draag echt naar voren). Hopen dat het zo blijft...
Youme: ik hoop voor je dat dat zo blijft! Mijn huid is idd al wel wat uitgerekt, Maar ik ben nou al over mijn oude gewicht! Toen ik zwanger raakte was ik alweer 65 ivm rust moeten hebben. Ik ben nou ong. 78 ... Dus dat gaat snel he! Maar goed we wachten gewoon af,
Wauw tijgertje dat is al een buikje zeg! Wat leuk! Maaruhhh als het zo snel groeit is het straks ook moeilijk te verbergen voor de buitenwereld of niet?
Ik had toen ook al een behoorlijk buikje maar dat was denk ik darmenwerk want me buik is nu een stuk platter als een aantal weken geleden
ja als je dat wilt natuurlijk.... niet iedereen wacht ermee, ik heb het ook gewoon verteld met 5 weken (ging ook niet anders omdat je het zag) maar anders ook niet gewacht..