jullie hebben idd een soortgelijk buikje , helemaal prachtig... ! @Misspuma lekkere buik al voor 14 weken meid! maar heb je nu al je band om?
mooi hoor echt al een zwanger buik zo grappig om het verschil te zien hij is net zo groot als de mijne en ben 30 weken ...zeker ook de tweede ?
Wij hebben idd wel een beetje het zelfde buikie! Hopelijk blijven ze zo mooi strak en zonder streepjes! ( smeer als een gek, hoop dat het werkt hihi ) MissPuma, mooie buik al!
Mijn aller laatste buik foto... Morgen wordt ik ingeleid Zal mn buik echt niet missen... Maar dat getrappel wel...
@ Imd: Ja, ik draag zo nu en dan al een band want anders voel ik het echt in mijn rug. @ michelle81: Is inderdaad de 2e. @ novmama: Heel veel succes vandaag me je inleiding en bevalling! Zet hem op! Liefs, misspuma
WOW wat een mooie grote buik, kan me voorstellen dat je DIE niet gaat missen heel veel suc6 en geniet ervan he als je je kleintje vast hebt!
Lijkt mij trouwens enorm wennen ! je loopt maanden met een dikke buik rond. En dan ineens is die buik niet meer zoals die was..
Hoi meiden, mag ik ook meedoen? Wat een prachtige buiken zijn hier te zien zeg! Ik heb een buikfotootje van 12 wk in mijn album...twijfel nog of ik om ze 4 weken of om de 2 weken foto's zal maken... Ik paste toen nog net mijn broeken maar, nu niet meer
Dat is al een lekker buikje LiLy! Ik heb er een aardig wat weken tussen gelaten...Was het verschil tenminste goed te zien! Maar dat is verschillend per vrouw, de ene zie je echt met de dag groeien en de andere pas met weken...
het is grappig als je elke week een foto maakt om er later een soort filmpje van te maken (dan zie je het heel goed groeien) Ik zie allemaal aardige buikjes!
In mijn album nieuwe buikfoto's! Buik lijkt kleiner geworden vergeleken met de 15 weken foto, en veranderd van vorm?.. Zal wel door de darmen komen denk ik, dat ze nu hun plek gevonden hebben? Of zoiets...
Ook ik heb vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt. Ik begin echt zo'n punt te krijgen Ben er wel trots op
Danielle: wat heb je een mooie buik! Kan misschien ook zijn dat die andere foto dichter bij genomen is? EN anders zullen het vast de darmen ofzo wel zijn. Maar wel grappig om te zien, want je zou zeggen dat ie groter zou worden.. maar dat komt zometeen vast wel! Rianne: prachtig zo'n punt! Ook een hele mooie buik! En daar mag je zeker weten trots op zijn! Geniet er maar lekker van! Makkie: jij hoeft ook niet zo lang meer!Lekker zeg! Zie je er naar uit? Of gaat het je allemaal te snel?