klopt het dat je buik (ook al zit de baby nog vrij ver onder) dat je buik erboven in een soort puntje gaat groeien?? Mijn buik begint nu te groeien, maar veel meer naar boven dan ik dacht...
Je darmen worden omhoog geduwd, dus daardoor zal je buik ook hoger zijn. Althans lijkt mij dat het zo in elkaar zit.
ja, als ik voor de spiegel sta heb ik het idee dat het al helemaal zo'n buikje begint te worden, maar als ik er van boven af kijk lijkt het alleen maar vet, hihi
Ik heb ook weer een nieuwe foto in mijn album staan! Voor mijn gevoel was mijn buk helemaal niet gegroeid in 3 weken, maar volgens de foto's wel haha
In het fotoalbum waar alle buikfoto's instaan, heb ik gister weer een nieuwe toegevoegd, mijn buik bij 24 weken.
Ik heb ook weer een nieuwe buik foto!!! Aan deze kant zit Ukkie ook als je goed kijkt kan je het ook een beetje zien hahahaha
Wat een mooie buiken allemaal! Ik ben nu (misschien) niet zwanger, maar ik heb nog wel een foto van mijn dikke buik toen ik 8 maanden zwanger was van Rens: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... pic_id=348
Leuk al die buikfoto's! Ik heb begin deze week de eerste buikfoto gemaakt. De foto staat in mijn album. Het buikje begint nu echt te groeien.