tam , mooi buikje! Mijn buikje is nog niet zo, maar het begint te komen! Ben nu in totaal 3.5 kilo aangekomen en zit bijna op de helft, volgens mij doe ik dat wel goed
gaaf al die buikkies ik begin jaloers te worden want ik zie nog amper wat hehe!!! Miss Puma: je hebt al een echt buikje gekregen joh! wat gaaf! je bent een paar dagen verder dan ik,en ik heb nog niks haha!!! ben jaloooeeers hahaha!
Ja ik vind ook wel dat het begint te komen hoor mijn buikje, ik ben van mezelf ook slank, en had een hele platte buik voordat ik zwanger was dus het valt voor mezelf wel snel op. Liefs, misspuma
echt gaaf hoor!!! bij mij veranderd er wel wat maar niet echt veel nog. kheb ook niet zo'n platte buik als dat jij heb( naja had nu dan ivm je babybuikkie ) mn vriend gaat straks een foto maken van mn buik en als er wat op te zien is dat op zwanger zijn lijkt dan zet ik m in mn album!!! eerst maar hopen dat er wat op te zien in haha
Mooie buikjes allemaal,,,, ik moet er ook weer even een nieuwe foto op doen... , ik zal proberen morgen een nieuwe foto te plaatsen....
ik ga er nu ook een buikkfototje inzetten. misschien niet zo heel duidelijk. heb m net met mn webcam gemaakt,aangzien er nu niemand hier is die nu ff een foto van mn buik kan nemen. het valt me trouwens op dat ik wel een klein buikje heb!!!! als ik in de spiegel kijk dan ziet het er toch heel anders uit haha!
Nou Denise je hebt toch echt al wel een buikje hoor, jij met je ik zie nog geen buikkie haha! Liefs, misspuma