Bedankt Vind het zo'n leuk topic, al die mooie buiken hier, ben steeds weer benieuwd of er weer nieuwe foto's bijstaan
En mamakitty en imd: jullie hebben ook echt super buiken, blijf me er steeds weer over verbazen, hihi, erg mooi!
ik was toch 2 kilo aangekomen deze en vorige week, ik meet ook elke week mijn buik en in week 21 was hij 117, toen met 22 weken 115 en nu gisteren was het 120 cm! rond.. dus weer spurtje (ook duidelijk te voelen, ze gaat omhoog nu)
Thanx Syl. Imd, oh oh oh dat word wat met jou, alvast een takel bestellen? Ik ga vanaaf of morgen nieuwe foto maken, ben vandaag 29 weken alweer!
Hallo meiden wat een buiken mooi hoor! Ik ben nog niet zover maar je ziet ook echt helemaal niks bij mij...Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie beetje een buikje kregen. Het lijkt wel of ik een buikje heb maar dit is gewoon vet zit zeg maar net onder mn navel. Ben 1.50m en weeg 47 kilo dus ben ook niet echt zwaar ofzo. Liefsss
nou mijn nieuwe weekfoto staat er weer in.. heb er maar weer een soort collage van gemaakt (heb er wel lol in) geen kerstoutfitje sorry
@Sheila: Mooi hoor! Dat is al een hele buik! Fantastisch! @IMD: jij word zo te lezen een tubbie. . Zal ik je maar tinky winky gaan noemen, want ja 2 kilo in zo'n korte tijd....... Maaruh het is nog geen kerst dus ik wacht in spanning af op je nieuwe collage.... Mooie foto's hoor! Ook echt een mooie buik! @Draadje: Mooiiii! Een mooi verschil ook te zien met de vorige foto. Prachtig. @Makjuh: het word nou eens tijd dat je stopt met dat gesnoep hoor.. [-X
nou zullen we even paar weken ruilen haha ik wil wel eens paraderen met zo'n mooi lijffie hoor (is voor mij alweer 4-5 kledingmaten en jaren geleden hahahaa) je ziet er supergoed uit!
Imd: ja maar zo'n mooi cadeautje als jij bij je draagt , draagt de kerstman niet.... Nee hoor! Je ziet er nog fantastisch uit!