Mamakitty: wat zie je er moe uit zeg ! Wat heb je al een grote buik he! Ik vind dat echt wel wat hebben hoor ! Maar wel zwaar voor je. Of vind je dat zelf mee vallen?
Ik probeer foto's erop te krijgen. Maar op de een of andere manier lukt het niet meer! Verkleinen ook niet! Ik ben vandaag voor echo geweest! Alles leek super. Mooi gemiddeld! Kleine ligt wel erg laag, dus zit lekker op mijn blaas te trappen.
*geeft even een pepmassage aan mamakitty* je ziet er inderdaad moe uit (wel goed voor jezelf zorgen he meissie! *zei ze streng* ) hij is inderdaad huge maarja dat word wel een beetje standaard om te zeggen he @horselover je mag altijd naar mij een foto mailen dat ik hem verklein ofzo..
Thanx meiden! @Imd, whahaha uhm ja, erg standaard...kom eens met iets unieks hihi Ik ben ook moe, maar we gaan gewoon vrolijk en soms wat minder vrolijk door he. Neem mijn rust overdag en heb slaappillen voor de weekenden en eventueel 1x doordeweek nog. Kep trouwens wel erg veel harde buiken die soms uren aanhouden en onderin mijn buik ist helemaal knudde......normaal nu toch?
naah wat een kleine buik weet je wel zeker dat je zwanger bent (even niet standaard reactie hihihi) Vind hem van de voorkant kleiner lijken als van de zijkant je draagt echt buiten je lijf om het zomaar te zeggen (uit te drukken) @Dinky mooie buik meid en al lekker op weg!
@Dinky, mooi meid! @IMD, ja ik draag echt vooruit..haha... Maar die harde buiken etc das normaal? Kep soms het idee dat ie aant indalen is, zoveel pijn onderin...
Mooie bolle buikjes allemaal meiden! Die van mijn is nog inimini maar ben er al best trots op. Heb een foto geplaatst.
mooie buiken weer hoor, klein en schattig en groot en bijna alweer weg (tenminste je hoopt dat je snel je kleintje in je armen mag houden hihi)
hey meid!super mooie buik!en ik had vanaf achttien weken al harde buiken heeeel regelmatig.kon geen kwaad volgens de gyn.als je voelt dat ze echt pijn doen dan moet je je gyn ofzo wel bellen.een harde buik mocht volgens de mijne geen pijn doen. en het indalen mag nu wel beginnen toch? alles wat nu gebeurt moet niet meer tijdens de bevalling