yes yes! ik had "bibi" op mijn zwangerschapskaart staan bij de controle, dus uk begint nu echt in te dalen! Moet het even ergens kwijt hoor
Dinky, heerlijk toch! Marriedgirl, wat zie jij er mooi uit, je buik staat echt mooi zo in die kleding!
onderin mijn buik doet het echt pijn, heel de dag door en vooral met opstaan...dan weet ik soms ff niet waar ik het moet zoeken en loop ik krom...?
@ IMD en MamaKitty, thanx! @ Dinky, ik had gister ook bibi staan bij de controle, maar verbaast me niks, heb soms het idee dat als ik even hard nies, de kleine er al uitkomt (dream on )
Whahaha ging het maar zo makkelijk ja Zal je maar gebeuren zeg.........HATSJIE......... Gefeliciteerd, het is een meisje Mooie buiken allemaal, ik moet binnenkort ook even een foto maken
he wat een leuke topic! En wat een buik mamakitty! Gigantisch! heb er ook een paar in ijn album zitten
Koetje, wat een geweldige kinderkamer, wauw! Mooie buik ook hoor hihi! Ga ook ff een foto maken, nu echt de aller laatste!
Wow wat heb jij een mooie buik en nog geen straie te zien! Houden zo! Veel succes a.s. zaterdag, geniet toch nog maar van je buik want je zult hem echt gaan missen! Liefs, misspuma
Dank jullie wel allemaal Jep morgen is de grote dag! Madam wil niet uit zichzelf komen, dan maar een handje helpen! Ze kan/ wil niet indalen helaas. Ik ga jullie mooie buikies goed in de gaten houden, zo leuk om te zien allemaal! xxx
Oh wat spannend Bianc! Maar je ziet er vast naar uit! Succes morgen en we horen het wel he hier in dit topic!
Word nu echt tijd voor een nieuwe foto hoor horselover, je laat ons lang wachten! Ja zie er heeeel erg naar uit, mijn kleine meisje vasthouden, wauw hihi!
Bedankt! Jouw buik is echt prachtig, mooie 'kerst'foto's ook. Gek dat ie morgen gewoon 'weg' is... Heel veel succes morgen en geniet van je wondertje!