Hey dames met de mooie buikies! heb weer hele mooie voorbij zien komen! Mijn buik is weg jeeeeh hihi! Heb een prachtige dochter gekregen! Zal morgen een foto van mijn buikje nu maken, is errug raar, net een gel pudding whaha.. xxx
Heeey Bianc! Ik had je al gefeliciteerd maar nogmaals; supergefeliciteerd met jullie hele mooie meisje! Echt een schatje! Lekker van genieten! En ja, in het begin is het ff wennen aan je buik na de bevalling, hihi Mac: ja, ik dacht ; laat ik ook maar eens wat sexier foto's plaatsen (poging tot..haha)hihi Jouw buik is ook mooi! Thanx Majkuh Meow: bedankt! Wat leuk die kerstbuik foto! Mooi! Liefs Syl
gefeliciteerd enneh die pudding word nog wel veel minder hoor dont worry hihi leuke naam trouwens Jordan (stond bij ons ook op de lijst!)
Gefeliciteerd BIANC! Geweldig zeg! Een meisje en de naam is? Ga er maar lekker van genieten ! Sheila: heleee mooie foto's. Meow: mooie buik en erg lief die fotos!
bianc gefeliciteerd! ik keek even in je album, en wat een mooie buik zeg ben benieuwd naar een nieuwe buikfoto (kan ik me er alvast op instellen ) is de bevalling goed gegaan?
Bianc: ik zag dat ze de naam Jordan heeft gekregen! Moooi mooi! En wat een plaatje van een meisje. Wees er maar trots op!
Gefeliciteerd bianc met je mooie meisje! Enne, jullie houden wel van dierenprintjes he (je broekje en haar slaapkamer ) Ik heb ook maar eens een foto'tje in mijn album gezet. 18,3 wkn van de 2e.
Hey MisssZ begint te komen het zwangere buukske! soms best wel pittig he zwanger en al er een hebben rondlopen (ik heb er eentj evan augustus 2007 en ik vind het soms best pittig, MAAR aan de andere kant het leidt je wel goed af haha)
Het valt idd soms even vies tegen hahaha maar wat je zegt het leidt wel af. Deze zwangerschap gaat vele malen sneller dan de vorige omdat ik gewoon veel bezig ben met Gwendolyn. Het tillen valt me alleen soms even vies tegen, ze weegt tegen (of er al over) 13 kilo en ik ben blij dat ze kan traplopen maar ze wilt natuurlijk ook vaak even opgetild worden.... Pfff hoe leg je dat uit hahaha. Hoeveel schelen die van jou als je meisje geboren wordt? Hier is het 22 maanden. Maar jij hebt ook een grote buik al zeg, jeetje. Wel heel erg mooi! Ik dacht dat ik al een enorme buik had met 18 weken hihihi
het scheelt straks 20 maanden, ja tillen is best heavy ben in elk geval blij dat ie net toen ik zwanger werd begon met los lopen (scheelt al enorm!) ik vond het effe zwaar toen ik de punctie had gehad toen mocht ik niets tillen en op de bank vanwege vruchtwaterverlies (door de punctie) en ja dat snapt zo'n kleintje natuurlijk niet (logisch!) ja kan toch niet echt zeggen dat mijn buik groter is als bij de eerste ben juist veel afgevallen (had ook een beetje teveel dus mag wel hoor, ik eet gezond en je "sport" met zo;n kleintje wel wat af haha) Maar goed je let ook minder op kleine pijntjes en loopt sneller door wat ik op zich wel als positief ervaar (nog wel haha) Hij is nu ook in zo'n lekkere fase even, pittig, driftig en ontzettend bijdehand haha het is me een manneke hoor...
@Misssz Wat een mooie buik voor 18 weken! Heb een zoontje van net een paar dagen eerder dan jou dochtertje en is idd wel eens lastig met de buik en tillen e.d. Lekker zeg dat ie van jou de trap al opgaat....hier alleen klauteren, maar dan moet ik nog echt oppassen dat ie niet kukkelt! En natuurlijk de hele tijd opgetild willen worden.... @IMD hihi die fase heeft hij hier nu ook....irritant! Gillen kan ie zeg...poeh! Gelukkig is hij nu ook in de kusjes-fase wat weer een boel goed maakt @rach idd tijd voor een nieuwe foto!
haha Amom dat klopt maakt inderdaad een hoop goed haha, gelukkig hier geen trappen in huis (toch nog een voordeel van dit huis haha) Dean is nu op het moment hees (van het verkouden zijn) dus we hebben gillen zonder geluid en dan word ie boos joh dat er geen geluid uitkomt (is gewoon een beetje grappig om te zien haha) Ja Rach tijd voor een nieuwe, we want to see bellies hahah
@imd, Ja dat los lopen scheelt enorm. Nou ik vind dat je al een hele mooie grote buik hebt. Hoop toch voor je aan de ene kant dat die niet nog 2 keer zo groot wordt hahaha, denk dat je dan tegengewicht moet plaatsen achter En idd je sport wat af om achter zo'n kleine aan te rennen. Ik heb een echte meid, dat zegt wel genoeg denk ik @Amom22; Dank je wel! Ze kan redelijk goed traplopen maar moet er natuurlijk wel pal achter staan natuurlijk. En ben nu aan het oefenen met de trap af, maar daar is ze denk ik nog net even te klein voor. Maar wat een getil soms he. Zometeen hebben we 2 van die ukkies waar we achter aan kunnen @Rach84; Mooie buik zeg!
@rach wat ee nstrakke buik zeg, en geen streepie te zien...mooi! @Misssz Loopt ze dan echt op twee benen zonder handjes op de tree ervoor? Mijn zoontje heeft erg korte benen, dus die treden komt hij al niet fatsoenlijk op