Buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nou nou nou...dacht dat dit onderwerp was voor buikfoto's!
    Kom op zeg!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep voor vrouwen die WEL hun foto's willen delen en hun buik laten zien....

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Begrijp ik uit jou reactie dat hier alleen vrouwen mogen komen als ze hun foto's met JOU willen delen en foto's in hun album MOETEN hebben!?

Nou wordt ie helemaal mooi, hahahah IK DACHT HET DUS NIET.

Topic is voor iedereen, met of zonder foto's..

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dames...moeten we nou zelfs in zo'n leuk en positief topic vragen of het normaal en ontopic kan?

Beetje jammer zeg....zo'n discussie in dit topic.

Niet iedereen is probleemloos zwanger die 40 wk dus iedereen heeft ook een andere mening over haar eigen omvang en (on)gemakken.

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Beertje: je begrijpt het niet zo denk ik...Vond je opmerking ook niet zo leuk, en IMD bedoelt gewoon, dat dit topic buikfoto´s heet en hier vooral meiden komen die graag buikfoto´s showen (ja, ook ik! kijk maar in mn album :D )
    ook voor iedereen natuurlijk die alleen wil kijken, daar heeft IMD toch niks over gezegd? Ze bedoelt: liever niet hier komen als je alleen komt zeuren over wat je niet bevalt, dan moet je hier niet komen. Al mag je natuurlijk wel je mening geven! Maar het gaat ook om de manier waarop het het zegt en erover door blijft gaan ...zo denk ik er nl ook over.
    De meiden houden het hier graag gezellig!
    Jij ook denk ik? Dus laten we het leuk houden, :D

Alvast bedankt voor je medewerking!:D :)
    En oja> iedereen de beste wensen!

Liefs
    Syl

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja precies echt zonde:(

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sheila, mooie buuk meis! Super!

@Horselover, thanx meis. Ik klaag tuurlijk wel eens, maar echt veel hoor je mij niet hoor. Maar goed...zou ook wat zijn als ik elke dag liep te klagen he...kep dan wel pijn, maar krijg er echt iets moois voor terug. Maar soms is het ff moeilijk om te begrijpen dat sommigen zwanger zijn leuk vinden, dan ben ik best jaloers hoor, want dat had ik graag ook gevonden, maar na 2 erg nare ervaringen kan ik met recht zeggen dat ik mijn buik niet ga missen. Ja tuurlijk zal ik soms wel de schopjes missen en dat mijn kindje in mijn buik NU lekker helemaal van mij alleen is omdat ie in mijn buik zit en straks moet ik hem delen met de rest van de wereld, maar nee, blij als ik straks weer kan bukken, zelf opstaan en geen pijn meer heb en.......kan slapen! Oh wat lijkt me dat heerlijk! Ja de kleine zal ons wakker gaan houden, maar liever zo wakker dan niet kunnen slapen van de pijn. Al ben ik wel heel trots op mijn dikke zwangere buuk hoor haha ;)

Verder ga ik er hier niet meer over in discussie. Dit is een heel leuk topic en IK WIL BUIKEN ZIEN! ;)

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Vandaag wellicht mn laatste (?) buikfoto gemaakt... (zie album)

9. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ik ben niet totaal zonder ongemakken zwanger. kan gelukkig toch genieten. heb het na de geboorte van mijn zoontje ook echt gemist.. denk dat ik het nu ook minder ga missen omdat ik het toch iets zwaarder vind. Ik ken personen die 9 maanden met moeite hebben doorgekomen. En die missen het echt niet. En logisch. als het je zo ziek ben of zoveel pijn heb. dan ben je blij met je kind. zwanger zijn wordt dan echt het middel om het te krijgen. Jammer voor deze personen. Maar heeeel begrijpelijk.
    Veroordeel elkaar niet.

Ik wilde trouwens ook 2 buikfoto's showen.
    (vind mijn buik niet zo mooi.. groeit erg omhoog.. lijk nu alleen dik.. niet zwanger :) maar dat komt nog wel.. hoop alleen dat ik niet zo mega wordt als mijn 1ste. ;) )

Liefs Jazzie

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Mooie buiken dames.. Ramona.. wauw! en nog zo gaaf!

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wow dames, wat een mooie buiken allemaal,

en ramona, wat is jou buik mooi glad en strak met 40 weken, wauw

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wow mooi! lekker strak nou meid ik hoop dat ie snel weer ongevuld mag wezen, 40 weken is meer dan zat zullen we maar zeggen :p

offtopic; ja heb een beetje hekel als mensen alleen maar komen kijken en dan ook nog commentaar geven, er zijn zat mensen die niet hun foto's delen maar leuk commentaar geven of een oppepper maar ik vind het leuker als mensen meedelen in hun zwangerschap anders voelt het een beetje als the buiken peepingshow hier :p ;) :)

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ramona: Hele mooie buik! Je bent 40 weken lees ik! Spannend.. Voel je al wat?

Jazzie: dat is een bescheiden buik zeg bij 19 weken.. Was je buik bij je vorige zwangerschap ook zo?Of toen al dikker?
    Het groeit idd omhoog..Ik zat al even te vergelijken.. Maar het zal niet lang meer duren of je hebt daar ook een mooi bultje :) :D

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mooie buiken weer allemaal dames!

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Omdat dit een openbaar forum is, betekent niet dat je alles maar kan zeggen zonder dat je er een reactie op terug krijgt natuurlijk. Zo werkt het in het echte leven ook niet.
    En ja ik kan wel begrijpen dat mamakitty haar buik niet gaat missen. Ik denk dat ik m ook niet ga missen. Vind het mooi hoor om een buikje te hebben, maar om em nou echt te gaan missen? Neuh.. Of ben ik nu ook meteen klagerig?\

Verder mooie buikfoto's meiden!

16. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Horselover.. naar mijn weten had ik dit bij mijn zoontje al veel eerder.. en had ik nu dus al een ware buik.. maar dan echt een hele buik.
    maar ik kwam bij hem veel sneller aan. Ik heb wel buikfoto's van hem. maar geen weken ondergezet Dom..
    Vreemden zien het nu ook nog niet. Ik vind het ook niet erg. je moet het op het eind ook maar meezeulen :)

Liefs Jazzie

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Ramona, mooie buik joh, hoop dat het je laatste buikfoto is!

@Jazzie, je idd voor sommigen is zwanger zijn gewoonweg niet leuk en das echt frustrerend hoor.
    Wat heb jij nog een platte buuk joh!
    Idd op het eind moet je het maar meezeulen en daarna moet het er allemaal vanaf,..... ;)

@IMD, whoehahaha PEEPshow ;)

@cherrylein, nee je bent niet klagerig. Vraag me ook af waarom een zwangere haar buik zowat MOET missen.....? Jij dan? ;)

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat een mooie buiken en buikjes heb ik gezien, Jazzie wat heerlijk beschaafd ;)

Denk maar zo,wat niet uitrekt hoeft ook niet terug te rekken en je lijkt zeker niet dik!

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb ook weer een nieuwe foto. Je ziet alleen allemaal strepen van het slapen op mijn huid haha. Volgens mij is hij wel gegroeid sinds de vorige foto.

20. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Dat ziet er goed uit Rianne!

Deel Deze Pagina