haha ik schrok er zelf van toen ik de foto had gemaakt en bekeek ik kijk er zelf heel anders tegenaan van bovenaf natuurlijk en vanuit de spiegel hehe! ik ben helemaal vrolijk ervan haha! nu vind ik zwanger zijn NOG leuker hahaha
haha das wel de bedoeling ben flink aan het sparen al voor een mooie babybuik haha! ben al helemaal trots op dit beetje hahaha
Ik had al een apart topic,omdat ik eindelijk de foto's in mijn album heb, maar volgens mij kunnen ze beter hier XXX
Ik heb ook weer een foto van mijn buikje erin gezet. Kan alleen niet zeggen dat hij nou gegroeid is t.o.v. 6 wkn terug.
ook ik heb weer nieuwe foto's geplaatst van mijn buikje met 14 wekennou maar weer eens een nieuw buikje van mij buikje met precies 14 weken verschil met 7,5 week
nou haha je hebt wel haast he met een babybuik krijgen leuk hoor!!!!!! hoe gata het nu met je trouwens babypaula? al weer wat opgeknapt??
Babypaula. wat een buik zeg!! Mooi hoor. Ach, alle zwangere buikies zijn mooi ( en Denise, voor 10 weken begint het ook al zeg, had ik niet, hoor.... )
hehe ik ben helemal trots en blij met mn buikje haha een kleine zwellinkje waar de beeb zit haha! heb alleen een heel moe gevoel in mn buik ppfff.. das wel vervelend maar allemaal voor het goeie doel!!