Wooow Jazzie nou idd wat Makjuh zegt klopt wel! Hihi wel bizar om dat zo te zien en dan 19 wkn eronder te zien staan. Rianne jij hebt ook een mooi buikje zeg! Ik maak over paar weken pas weer foto denk als ik mijn 20 wkn echo heb gehad!
Ze heeft een hekel aan mensen die alleen maar komen kijken en dan ook nog commentaar geven? >> Give me a break dit is een vrij forum hoor, ik mag hier komen wanneer ik wil, en als ik geen foto wil dan plaats ik geen foto, en daar heb jij niks over te zeggen! Het zal mij een zorg wezen als jij liever hebt dat leden een foto plaatsen, maar dat is niet aan jou, daar heb IK nou een hekel aan! Peepshow, nou please kijk liever naar een buik zonder striemen!
lieve dames, zullen we die discussie die offtopic zijn lekker via pb doen of elders! laten we het hier over buikfotos hebben en gezellig houden, voor iedereen wel zo leuk lijkt me! xxx
Heb weer 2 nieuwe buikfoto's in mn album geplaatst! @ Bianc, wow, als mijn buik er na 9 dagen weer zo uitziet, daar teken ik voor! Mooi kindje ook trouwens . @ MamaKitty, daar is mijn buik niets bij! Gaaf! @ Ramona, mooie buik hoor! @ Jazzie, plat buikje nog zeg! @ Rianne, sexy hoor En je buik is zeker gegroeid! En in de discussie meng ik me lekker niet
Ooo Rianne en Mariedgirl.. prachtige buiken. mooi hoor! Nou mijn buik is niet plat haahah.. vind het wel grappig dat jullie dat vinden.. Leuk om te horen ook maar normaal is hij zeg maar zo als met 14 weken.. (nog iets minder.. )en als je goed kijkt is het dan onder mijn boobies platter.. hahaha.. nu lijkt het wel of ik een maag heb. Ach ja.. ik ben er wel trots op dat het nog bescheiden is. hihi.. is eens wat anders als met de eerste. Liefs Jazzie
nou ik wil wel ruilen met je 19 weken buikje als ik niet zwanger ben hoor hihi mooi lekker slank OKAY het is misschien wat minder leuk als je wilt showen maar straks eenmaal bevallen lijkt me het zeer aangenaam dat het niet zo uitgerekt en gedaan is toch? zitten genoeg voordelen aan.. @marriedgirl nu is toch een flink buikkie hoor meid! mooi qua vorm ook!
Thanx! Is idd ineens aardig flink geworden he, ben net een week op vakantie geweest, dat heeft me duidelijk goed gedaan, haha
Mooie buiken hoor! In mijn album staat er een van mij vandaag gemaakt! En let niet op de zooi er achter, manlief is nog even aan het verfen...