bedankt meiden voor het compliment. Ik dacht zelf dart ik niet gegroeid was totdat ik de foto's zag hihi
Nou eindelijk een nieuwe foto.... met 22 weken... het valt me op... dat ik behoorlijk ben gegroeid in die 6 weekjes hahahah
Bij mij ook weer nieuwe foto's in mijn album Mooie buikje Saraah (knelt je piercing nog niet? Ik had er 2, 1 boven in mijn navel, 1 onder, op aanraden van de verloskundige nu eruit gehaald...)
hahahaha nee nog geen last... een vriendin heeft haar hele zwanegrschap de piercing in kunne houden... kweet niet of ik dat ook zal kunnen, maar tot un toe gaat het nog !! en jij hebt ookal een buik hé !!!!
Je hebt ook van die zwangerschapspiercings he, zodat het gaatje niet dichtgroeit... Ik kijk wel, als t dichtgegroeid is heb ik pech Heb inderdaad wel gehoord dat t eraan ligt hoe je 'draagt', soms gaat de piercing niet knellen! Bij mij knelde ze ook nog niet, maar omdatde baby tot boven de navel lag raadde de verloskundige het aan, dus heb ik t maar gedaan he Buik? Waar? Hahaha... Ben blij dat er eindelijk iets te zien is! Had gister 20-weken echo, als ik zie hoe groot de kleine is vraag ik me af waar ze zit... En dan heb ik ook nog meer vruchtwater dan normaal... Waar :
hahahaha.... mijn buurvrouw had een behoorlijk kind op de wereld gezet.... haarbuik... uhm... was er niet!!! ( en ze was behoooorlijk slank van zichzelf) waar dat kind heeft gezeten.... Jooost mag het weten !!! maar jij hebt nu al een grotere buik dan zij had
Zo vreemd!! .. Volgens de verloskundige gaat de buik snel groeien, maar dat zei ze met 14 weken ook al haha... Hij groeit wel, maar langzaam... Och ja, toen ik net zwanger was, zei ik altijd voor de flauwekul dat ik 'slank ga bevallen'... Komt misschien uit haha
helemaaal niet !!!.. je hebt toch een buik?.!!! of ben je een beetje kippig? hahahaha !!!!! ik denk niet dat ik slank ga bevallen
Tis echt minimaal... Heb vrouwen gezien die veel korter zwanger zijn en een veel grotere buik hebben... Maar ja, we zullen zien hoe het gaat Nou, op de foto's ziet het uit of alleen je buik groeit! Als dat zo blijft, dan is dat toch mooi? Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af
Kijk voor het vergelijk ook nog maar eens in mijn album. Kan nu eindelijk zeggen dat je niet meer om mijn buik heen kunt En wat betreft wat er niet aankomt... Aankomen doe ik dus wel! Dus helaas, bescheiden buik maar 't zal er toch wel af moeten. Groetjes van Kiki
Ik heb met 6 weken , met 10 weken en met 14 weken een foto gemaakt en begint nu echt te groeien. (zie mijn album) Ik dacht alleen dat je maag niet mee zou groeien maar die komt ook naar voren? Wat een mooie buikjes allemaal , ik vind zelf dat ik nog in het stadium zit, dat ze denken dat ik het er aan gehapt heb. Nog effe geduld. gr. cassandar
Je buikje begint al mooi te komen, Cass!! Bij zag je het ook pas met 16 weken een beetje. Succes! XXX
Uhm, ik heb ook een foto van vanmorgen in mijn album gezet, en dit buikje heb ik dus dag en nacht ben pas 5 weken en 4 dagen???? Misschien omdat dit mijn derde zwangerschap is??? Ik had eerst echt een plat buikje ik vind het niet erg, maar is dit normaal??? Liefs Angela.