Wat leuk al die buikkies!! die van mij begint nu ook echt te komen! vooral in de avond is het een echt klein zwangerbuikje ik zal binnenkort weer een foto erin zetten! zie je hoe snel het bij mij steeds veranderd haha
Hierbij ook mijn buik met (bijna) 37 weken: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=1371 Wel een verschil met een paar weken terug zeg (staat in mijn album) en zo voelt het ook!
ik zie het ja, ik hoor ook van veel mensen dat het ineens heel hard gaat groeien! Mijn buik begint nu wel te komen, maar mensen kunnen nog niet aan mij zien dat ik zwanger ben... vind ik tenminste
Ik ken dat ja. Ik zit nu ook in de fase: "Is ze aangekomen of zwanger?" Oh, was dat echte zwangerschapsbuikje er nu maar. Als ik een zwangerschapsbroek aandoe is het wel duidelijker (zie album), maar ik kan ook nog één van mijn gewone strechspijkerbroeken aan (op de groei gekocht ). En die drukt de buik wat platter en dan zie je helemaal bijna niets (ja, dat ik ben aangekomen, maar meer kan je er niet van maken). Maar ik merk dat het nu hard gaat en dat binnen een paar weken er wel eens verandering in kan komen.
@ tam: denk dat er zeker binnen een paar weken verandering in gaat komen! bij mij ging het opeens heel hard vanaf de 20e week zo ongeveer ... Dan zie je echt bijna dagelijks verandering, voorheen was mijn buik ook 'plat' als ik op mijn rug lag, sinds deze week niet meer en zie je echt een buikje als ik op mijn rug lig! Bij mij trouwens ook weer nieuwe foto's in het album
Mijn buik staat ook in me album. kijk maar even als jullie willen. deze buikfoto's zijn gister gemaakt toen was ik precies 37 weken zwanger. groetjes joëlla
Mooie buik!!! zeer weinig straiee! Nou op mijn buik zie je echt een landkaart niet leuk meer... zal zo wel weer een foto plaatsen. Is pas net gekomen laatste 2 weken
Jij ook al? Bij mij is het ook de laatste 2 weken aan het scheuren. Ik hoopte er lekker doorheen te wandelen, helaas
Ai, dat is ook mijn grote angst..... En jij noemt het nog scheuren ook ...........Klinkt eng... hi hi.... Ik ben al vanaf de eerste dag dat ik weet dat ik zwanger ben m'n buik elke dag met vette creme aan het insmeren. s' ochtends en 's avonds. Hoop dat ik het hiermee een klein beetje kan tegenhouden. Of maak ik mezelf nu iets wijs wat toch onherroepelijk gebeurt ???
Het ligt ook aan je huid af. Ik heb prematuren en huidscheuren gekregen, dus het kan ook al in een vroegstadium. En als je naar mijn littekens kijkt, orgineel zouden ze zo dun moeten zijn als een pennestreep maar eentje is zelfs plaatselijk 2 cm breedt geworden.
Bij mij zijn ze ook flink breed. Vind het nu ook meer scheuren .. komt denk ik omdat het zo opeens kwam. Ook ik heb heel mn zwangerschap gesmeert met olie, maar heeft blijkbaar niets geholpen. En nou zeggen ze nogwel dat als je boven de 30 ben je geen straie (hoe schrijf je dat) krijgt. Helaas .. mislukt
Voor mij was het ook nieuw, maar je huid schijnt dan anders te zijn dan als je een jaar of 20 ben. Weet ut ook niet hoor ..