Ik doe ook weer mee! 28 weekjes en 2 dagen: http://94.100.114.156/483400001-483450000/483408501-483408600/483408511_5__i_g.jpeg
IMD: Dank je wel Horselover: Mooi zeg! Hoop dat ik ook zo mooi rond word! Marb: Je ziet het wel hoor! Mooi rond ook!
@Rianne & IMD : thanx.. Fijn te horen jullie het wel mooi vinden.. Ik vind mijzelf echt mega op het moment. Ik lijk alwel bijna uitgerekend... Hmm ik denk niet dat mijn huid dit nog lang zal gaan trekken.. Rianne: nou het had van mij ietsje minder rond gemogen .. En het is dus echt niet alleen de baby wat daar zo groeit.. Want mijn billen zijn ook enorm gegroeid. Positiebroek die mij met 23 weken echt mega ruim zat om mijn billen , zit mij nou zowat strak . Maar ach als de kleine eris dan zie ik wel verder....
Echt mooie buiken zeg! het zijn er wel heel veel ineens maar zo leuk! zo mooi om te zien hoe het kan groeien! liefs Jazzie
@marriedgirl: jij bent echt prachtig zwanger! Nog even doorzetten! @Mac: thanx @Emma: mooi , je ziet echt al een buikje!
ik zie allemaal mooie buukjes voorbij komen! Emma idd duidelijk zeg bij jou, ook grappig genomen de foto.. @mac ja mooie gave buik, die van mij begint steeds meer op een landkaart te lijken (als ik voorbij de supermarkt kassa zou lopen zou die afgaan haha) maar vind ik niet erg hoor, alleen net effe wat minder mooi natuurlijk. Ik moet nog even mijn weekcollage maken , vandaag wel onze site bijgewerkt (nieuwe look, foto van dean maar effe geen buik"werk" gedaan vandaag hihi
sorry dat ik al ff niet geweest ben meiden.....maar erg veel pijn hier en mijn kop loopt ook nog eens over. Maar wat zie ik mooie buiken! Geweldig! Om 13:15 heb ik de 3e groeiecho trouwens, ben heel benieuwd!
Ooh Kitty, wat een megabuik zeg.. Jeetje! Heb je er niet ontzettend veel last van? Vind de buik trouwens wel erg mooi hoor, bedoel het niet vervelend!