Bij de vorige zakte mijn buik ook rond deze periode (volgens mij iets later) opeens van week tot week FOEP naar onder ach ik merk er niet zoveel van behalve dat je broeken dan in het algemeen wat minder mooi zitten zeg maar... Mooie buiken zie ik voorbij komen, marriedgirl, lekker strak in het velletje nog (je bent er bijna, je bent er bijna, zing ik verder)
@Meow; zo zeg, wat supermooi! En ik bedoel hiermee dat jouw buik supermooi is, maar ik vind de foto ook supermooi!
Haha anniek! Net dochterlief naar bed gebracht, raar, die spreek ik pas weer wanneer de kleine er is. Ze komt 's nachts nooit en wij gaan om 06:00 al weg, dan is zij nog niet wakker....vreemd.... (opa en oma zijn er dan)
Wat spannend mamakitty! En mooie buikjes weer! Ik heb er weer 1 in mijn album gezet van 29 en 4 dagen zwangerschap!
marriedgirl. misschien op knappen, maar je hebt echt een supermooie buik! Ik hoop dat ik tegen die tijd net zo mooi zwanger ben!
ik gebruik ook Photoshop (maar dan elements) zal eens via CS3 proberen want bij jouw ziet het er netter uit (qua achtergrond weghalen enzo) @mamakitty oei oei wat zal ze dat ook spannend vinden!
@ IMD Mijn achtergrond is de vitrage bij onze schuifpui. Hoef je nauwelijks aan te shoppen oooh mamakitty, nog even.......ik zou denk niet kunnen slapen
haha en ik maar denken dat je die erachter had gezet met photoshop Ik zou trouwens ook niet kunnen slapen (ook amper gedaan toen ik de volgende dag werd ingeleid hihi was helemaal jumping joy toen)
mama kitty! van mij ook nog ff veel succes morgen! hoop dat je een goede nacht heb vanacht! wederom weer hele mooie buukskes! liefs Jazzie..
Heb ook weer een foto geplaatst. Ben jaloers op al die mooie grote buiken, maar ook bij mij is het begin er
WAt een mooie allemaal hier! Kan niet wachten tot ik ook zo'n lekker buikie heb. Vind m nu nog vooral 'dik' eruit zien ipv zwanger Maar jullie hebben allemaal prachtige buiken. Ach nog een paar weken geduld en dan kan ik ook meedoen