ja ze zal inmiddels wel haar zoontje hebben gezien denk ik, ik geloof dat ze vroeg werd geholpen en dan om 8 uur ofzo al ingepland stond maarja kan altijd een sproetje tussendoor komen he?
Ik heb nu meerdere dagen geprobeerd met de fotoverkleinder mijn foto;s te verkleinen zodat ik ze in het album kan plaatsen maar elke keer staat er error. Hebben meer meiden dit? en wat kan ik eraan doen? ga het nu nog eens proberen want snap er niks van. De vorige foto's kon ik ook op die manier gewoon in mijn album plaatsen.
NIEUWS VAN MAMA KITTY jaimy luca jim, roepnaam jaimy. Is geboren om 8:26. Ik heb veel bloed verloren, ijzer was te laag en teveel pijn dus moest extra lang blijven. Nu heerlijk genieten. Hij is 52 cm en 3950 gr.
Wat een mooie buiken hier! Ik heb nog helemaal niks.. Ik had toch wel verwacht dat er ondertussen wat te zien zou zijn, maar nee, helemaal plat! Hopelijk komt het snel, lijkt me zo leuk!
super te horen dat de kleine vent er is. Was al nieuwsgierig dus dacht even snel kijken. Van harte gefeliciteerd samen
Zullen we anders een apart topic voor Mama Kitty openen haha... Maar natuurlijk ook van mij van harte! Fijn dat Jaimy er is...