wat een onzin je hoeft geen inwendige echo als je deze niet wilt, met goede apparatuur en goede echoman/vrouw kan je na de 8 weken zeker al gewoon uitwendig een echo krijgen, hier zelfs al met 5-6 weken gewoon uitwendig, vaak doen ze het uit gemak of oudere apparatuur of gewoon dat het hun dagelijkse vak niet is (een VK doet het bv minder als iemand die dagelijks 10 echo's maakt bv) Ik zou een inwendige weigeren omdat ik inmiddel weet dat h et niet nodig is zeker niet bij 9-10 weken (bij 5-6 weken snap ik het wel/beter)
Ja, bij mij vroeg de vk ook of ik er problemen mee had. Maar het maakt mij niets uit. Wat een leuke site van jullie Imd. Hoeveel echo's krijg je eigenlijk? normaal toch maar 2 of 3?
goeie morgen meiden mooie buikjes hoor ! ik heb ook foto's in mn album geplaats 1 collage en een foto van mn alienbuikje hihihi liefs ancie
bij ons met 8-9 weken (de termijnecho) en de 20 weken standaard, als je voro de nekplooi kiest krijg je er dus eentje extra (met 12-14 weken), wij hebben heel veel echo's gehad ivm negatieve resultaten nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, vruchtwaterverlies ivm de punctie, CMV virus wat ik heb gehad (en natuurlijk gewoon de leuke pretecho;s) vandaar ik geloof (ben de tel kwijt geraakt in die periode) dat ik nu ergens aan de 15-17 echo's zit ofzo? En dankjewel voor het compliment ik probeer hem vaak bij te werken...
leuk om zo vooruitgang te zien qua buik, enneh die alien buik is ook erg grappig zo ligt die van ons ook erg vaak, doet soms wel beetje zeer!
Mooie foto's Pioen. Ik heb ff een stomme vraag... waar heb jij die spijker rok vandaan? Die is erg leuk
Heel vroeg, maar ik heb een foto gemaakt, nu 8 + 5 weken. Normaal als ik mn armen omhoog hou krijg ik een kuil, nu heb ik een bult(je)!
Ik ben er ook wel heel vroeg bij maar mijn buikje ook! Dus we hebben gisteren onze eerste buik foto's gemaakt! Hij staat in mn album
Jemig.. Eefje.. wat ben jij gegroeid zeg in 1 maand tijd.. een heuse toeter, maar een mooi lijfje hoor waar ie aan vast zit..
Haai dames, Hihi, volgens mij heb ik beide rokjes van Pioen via MP gekocht... Het spijkerrokje is echt super en komt van de Prenatal. Zit heerlijk! Oeps, off topic...