Ik heb ook een foto van mijn buikkie geplaats nouja buikkie het is een hele buik! en dat voor 9 weken !
Hey Eliesja, ik heb net op je album gekeken. Wat heb jij een mooie buik zeg! Echt heel mooi. En je kindje.... ongelooflijk die 3D echo"s!!!! Ik kan niet wachten. Nog 4 weken en dan krijg ik pas mijn eerste echo Verheug me er wel super op....
mijn buikje is ook weer wat gegroeit geloof ik. ik dacht dat er niks was veranderd,toch wel blijkbaar haha! Liefs!!
Mooie buiken allemaal zeg!!! @Denise: wauw wat een buik al zeg voor 14 weken, bij mij begon het met 20 weken pas, maar dat heb ik nu wel ingehaald Succes allemaal! XXX
Heb effe mee gegluurd en wat hebben jullie allemaal mooi buikjes/buiken Ik ben jaloers en wil het ook Geniet er allemaal van
haha ik ben flink aan het sparen als ik nu al een buikkie heb ben ik benieuwd wat ik wel niet heb met de 40 weken hahaha!!!
ik heb in ieder geval al een flinke buik en het zit me nu ondertussen wel flink in de weg. Maar gelukkig nog maar een week of 8 en dan is het hopeliijk voorbij. Tenminste die buik dan.......
Allemaal mooie buiken hoor. Geniet nog maar even van jullie buikjes, want éénmaal hij weg is, zul je hem missen. Ik mis m'n buikje toch in ieder geval.
We hebben afgelopen weekeind weer een foto gemaakt van DE BUIK! Is dus gemaakt met 40 weken zwangerschap!!!
ik heb nog geen buikje. ik had al een vetril van mezelf maar zelfs dat is nu weg hahahaha. in mn album kun je de foto zien. voor mijn doen echt plat. heb de baarmoeder erg ver binnen maar al wel een hand onder mn navel
Ik heb nu ook een 2e foto in mijn album staan, zelf zag ik eerst geen verschil, maar dat is het leuke met verschillende foto's dan valt het zo op.
Ben van de ene kant wel jaloers op sommige die hebben al met 3 maandjes een buik..bij mij zag je toen helemaal nix! Nu heb ik eindelijk een buikje en dan vragen ze me als ik net zwanger ben terwijl ik tog al bijna 23 weken ben..en van de ene kant wat er niet bij komt hoeft er ook niet af maar wat niet is kan nog komen toch! Toch merk ik dat ik een buikje heb met bv. sokken aandoen ofzo zit ie toch wel in de weg hehe omdat ik het normaal niet heb en gelukkig kan ik me eigen broeken nog aan de truitjes zitten ietsjes strakker om me buik.. Van mij mag de kleine al komen ik kan niet wachten tot augustus nu al helemaal niet nu je af en toe leven voelt!!
Dit is mijn buikje 7 Januari met 3.5 week zwangerschap buikje met 7.5 week buikje met precies 14 weken weer mijn buikje nu met 19 weken