Dank je! ik ben er best trots op! Maar het is wel al mn derde kindje dus dan gaat het meestal wel sneller!
Leuk topic. In mijn album staan ook een paar foto's. Dit is mijn 2e zwangerschap. We hebben al een zoontje, Marciano, van ruim 21 maanden. Hij zal net 2 zijn wanneer deze uk geboren wordt... Tenminste, wanneer hij/zij niet al te vroeg komt.
In mn album staat een foto van mn buik bij 11 weekjes. Dvs, mooi puntje heb je daar Zwangeremamma, zo wat een punt al
Ik heb even nieuwe buikfoto gemaakt (nou ja mijn man dan ) http://www.martin-isabel.nl/buiken2/37wk-klein.jpg dit was ik met Dean met 37 weken: http://www.martin-isabel.nl/buiken/37wk.jpg Let vooral op dat vocht haha niet normaal...
Hoi Odess Mooie buikfoto van jou! Je bent precies zover als ik en onze buiken zien er echt hetzelfde uit! Leuk. Ik zal gauw een foto erop zetten.
Wat een buiken Geweldig! Ik kijk/lees altijd stiekem mee, maar ik heb zelf ook 1 van vorige week in mijn album
in mijn album staat wel een hele mooie al zeg ik het zelf heeft mijn vriendin 3 weken geleden van me gemaakt.......
wow Majkuh echt supercute! erg leuk gedaan en wat ben je toch altijd bruin jij lekker kleurtje.. @mamadeluxe wow nog netjes buikkie vind ik voor je 6e, mooi lijntje ook nog volgens mij had ik na 5 toch echt niet meer in vorm gekomen haha, alhoewel je blijft wel goed in beweging natuurlijk als je er al 5 hebt rondlopen! ik vind het een mooie buuk!
thanx! Mijn vriendin is amateurfotograaf en gaat pro. Deze is de onbewerkte versie, dus ben heel benieuwd wat ze er verder met photoshop van heeft gemaakt IMD jeetje zeg, nog eventjes maar, je bent al bijna 37 weken! en wat een buik, jeetje, ik vind die van mij al ongemakkelijk aan het einde van de dag *bloos* vind jij het niet heel erg zwaar? Gelukkig heb je wel een hele mooie buik, mooi rond enzo, en erg groot mamadeluxe, kindje nummer 6 alweer, pffff, mag ik vragen hoe dat zo? heb je altijd veel kids gewild, of ben je tegen de pil of zoiets, of kwam de eerste van een andere partner? (als ik te nieuwsgierig ben gewoon zeggen hoor!) Heb zelf straks 3 kids van 3 verschillende vaders....niet echt wat ik wou vroeger, maar ja, eerste kwam toen ik 17 was, 9 maanden daarna mijn exman leren kennen, 7 jaar samen geweest en ook een kindje gekregen en met mijn huidige vriend een kindje, het leven kan soms zo lopen......alleen als je me vroeger had gezegd dat ik ooit een gezin van 5 (misschien in de toekomst 6) kids zou hebben, had ik je voor gek verklaard!
ja leven kan raar lopen he? maar das juist ook het mooie ervan vind ik.. Ja ik ben een grotere buik gewend bij Dean toen was ik in het algemeen dikker en scheelde 20 cm rondom qua cm's.. ik begin het nu pas sinds vorige week wat zwaarder te vinden, zeker omdat hier een inieminie rondhuppelt die een lekkere fase doorgaat en je die buik is natuurlijk niet klein te noemen dus ben wat aan de langzame kant maar nog wel goed te doen!
Imd, thanxxxx Ik vind mijn omvang een beetje tegenvallen deze keer, van de 5de was ik al een stuk boller, ben benieuwd of het kindje wel goed groeit, morgen controle bij de vk. @majkuh, tjaaaaaaaaa....ik wilde altijd al een groot gezin, dat het zo is gelopen zoals het nu is gelopen had ik nooit verwacht. Hierna een knup erin aangezien ik nu alleenstaand ben Na de 5de was ik in principe wel klaar voor mijn gevoel. Nieuwe vriend, buikgriep + pil + niet zo alerte houding is het resultaat, mijn banner Vriendje werd vrij snel daarna ineens een beetje lastig, meneer de deur gewezen en daar sta je dan... Maar ik zie het allemaal positief in. misschien is een relatie wel niks voor mij, ik voel me goed zo, toch wel. Ons nieuwe huis wordt vlak voor de bevalling opgeleverd, heerlijk nieuwe start in splinternieuw huis, mijn studie's lopen goed, ik maak me geen zorgen over de toekomst. Het is soms verdomd lastig, vooral financieel alles rond te krijgen maar ik laat mijn pret met mijn prachtig gezin niet drukken hoor
Imd: haha, oh dus het valt nu nog mee voor je? Fijn! Nog 2 cm omvang meer jeetje zeg, heb je daar nog foto' §a van? Want ik lees elke §d hoe zwaar je bent bij het topic aaankomen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet aan je, wel dat je geen maatje 36 hebt zeg maar maar niet dat je over de 100 kilo weegt. Mamadeluxe, tsja ik snap het, zo loopt het leven soms, fijn dat je zo positief bent ingestld, knap hoor! En je gaat dus verhuizen, spannend en leuk, maar ook zwaar als je dan bijna moet bevallen en alleen staat, heb je wel hulp dan?
Ja hoor, iedereen gaat voor me lopen, ik dirigeer Iedereen is zo blij voor me met dit mooie huis, dat ze allemaal willen helpen. Ik ben ook nu al langzaam aan dingen aan het inpakken, die we niet echt gebruiken.
Wow imd wat een buik zeg! wel mooi hoor! Odess ook een mooi buikje je ziet al een verschil in je vorige foto van 8,5 weken! Makjuh wat een mooie foto!Wou dat ik zo'n vriendin had hihi!