Wat een mooie buiken weer zeg, ik zal ook snel weer eens een foto gaan maken van mijn buikkie! Liefs, misspuma
Jeetje Femke, was je op die tweede foto echt pas 7,5 week zwanger? Je hebt echt wel al een flink buikje daar
ja echt waar was nog geen 8 weken zwanger. Daarom konden we het moeilijk tot 12 weken voor ons houden omdat het al zo goed te zien was
Hoi hoi! Ik heb ook maar weer een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album en de algemene; 28w + 5 dagen. Moet zeggen dat ik niet veel verschil zie met 2 weken terug, maar dat zal straks wel weer komen Liefs, Lise
Nou als ik al die buiken zie... Die van mij is dan nog niet zo groot of niet groot. Jeetje Femke bij jou zie je het echt onwijs goed. Ik weet niet hoe ik een foto in dit bericht kan plakken, maar in mijn album staan de twee buikfoto's die mijn man tot nog toe heeft gemaakt. Een met 11 weken en een met 13 weken. Misschien blijft mijn buik wel 'klein'. Mijn moeder had schijnbaar niet veel buik toen ze zwanger was van mij (ik ben de eerste). Ach we zien het wel. Ik ben vrij tenger dus de buik die ik nu heb is ook al wel buik voor mij
bij mij begint nu iets te komen hahahaha. begin toch echt wat te zien en mn mannetje wordt hoelanger hoe trotser hahaha
wat een verschil in buikjes joh! Kei gaaf om te zien... als ik hier zo rond snuffel wil ik me pil nu wel weg mikken! hahaha geduld, is een schone zaak!
haai haai... ik heb weer twee foto's in mn album gezet... een wat oudere en 1 van vandaag ik dacht dat er geen verschil was, maar hijs toch aardig gegroeid in 4 weken gr. sarah
ja... en hijs zwaar ook...!! haahah... krijg nu ook allemaal reacties over hoelang ik nog moet... ze denken allemaal dat ik op punt sta te bevallen.. als ik dan zeg dat ik nog 3 maanden moet... zeggen ze: een tweeling? ahaha maar dat komt omdat ik zo'n kleintje ben... die buik moet toch ergens heen... in de hoogte kan niet.. dus dan maar naar voren
Hahaha ja dat had ik ook, mijn buik ging ook helemaal naar voren. En ook vroegen ze aan mij of ik geen tweeling kreeg Als ik dan vertelde dat het er toch echt maar eentje was, vroegen ze of ik dat wel zeker wist en of ze geen foutje hadden gemaakt bij de echo
in mijn album is mijn buik dan eindelijk met veel dank aan Natasja Deze foto is van het weekend gemaakt, ben hier dus bijna 6 maanden. Merk wel dat het nu echt gaat groeien...