leuke foto (vind het altijd leuk als mensen er helemaal opstaan) dan kan je beter zien hoe de buik bij de rest past en deze is errug mooi!
ja, dacht doe eens gek ben normaal niet zo van de blote buik ook ivm me straie en me overgewicht maar nu ga ik er gewoon voor IMD jij nog even spannend zeg, benieuwd wanneer Miley Joy geboren word
ja joh doe ik toch ook, trots zijn op die buik met streepjescode of niet (mijn man zegt dat als ze me nu scannen dat er staat "eigendom van Martin" haha) ja ik hoop elk moment nu mag van mij wel!
Mooi hoor! Ik vind het oko altijd leuk om ed persoon zelf te zien. Ik heb weer een nieuwe foto, 35 weken, aleen 1 been staat er een beetje raar op..maar vind hem verder best leuk gelukt (ik vind mezelf abslotuut niet fotogeniek, ik en goed op foto's staan.....dat is haast niet mogelijk! Liefs Syl
Ja buikje groeit hier hard Was ook zo met Manotje hoor @sheila82, jij hebt ook een aardige buik hoor, mooie foto's
@sheila wooww mooie buik zeg, vooral die blote buik. Nog geen straie niks te zien super mooi echt mooi strak
Sorry was hier niet meer geweest en heb t ook niet weer geprobeer, zal t morgen weer even proberen! Thx voor je reactie mocht t morgen weer niet lukken zal ik ff zeggen welke melding t is oke?!
Thanx..ben zelf ook wel blij met mijn buik, alleen zwaar is het wel, blijf veel harde pijnlijke buiken houden...maar is niet erg zei de vk, met de kleine is in iedere geval alles oke gelukkig. Wonders2, bedankt, heb inderdaad nog geen strepen ofzo, had ik bij Demi ook niet, maar de weken zijn nog niet voorbij, haha, dus wie weet..maar schijnbaar heb ik er gewoon weinig kans op ofzo, erfelijk? Vind jouw buk ook heel mooi!en leuk, een foto bij de paasboom!
http://94.100.114.11/536200001-53625000 ... _vaJ-.jpeg Mijn buik met 35 weken, heb geen idee hoe ik t voor elkaar moet krijgen om de foto hier neer te zetten vandaar t linkje.
Wauw Sheila! Prachtig zeg!Nog even en we kunnen van ons kleine wondertje gaan genieten! Yinte: Mooi kamertje! En een mooie buik! R1lana: al een mooi buikje! Mooi rond Selle: HEEEL MOOOI! Wat mooi in verhouding! Wees er maar trots op..Nog even dan moet je je buik gaan missen haha!
Dank jullie wel Mijn schoonzusje is fotograaf en heeft een hele fotoshoot gemaakt.. R1lana, jij hebt ook al een aardige buik Horselover, zie dat wij eigenlijk even ver zijn. Nu wordt t spannend he?