handig he Het nieuwe forum!! werkt echt super, is toch veel handiger als steeds maar verder te moeten klikken
Wat leuk om al jullie buiken te zien! Er zijn wel hele mooie tussen hoor, om jaloers op te worden. Hier dan ook mijn buikje van 31 weken. Er staan voor de liefhebbers nog meer foto's op m'n site: http://www.babywenting.babysite.nl
mooie buikjes! wat zijn jullie allemaal creatief met de fotos, erg leuk hdeb er ook 1 van 20 weken, Groei staat een beetje stil sinds de 20 weken.
Hier weer een nieuwe buikfoto: Ik vind hem nu ineens wel erg laag zitten...of ligt dat aan mij : Liefs, misspuma
meid je ziet er geweldig uit, stralend, lekker bruin, helemaal strak in het velletje zullen we ruilen je bent erg mooi zwangerd...
mooie fotos! Miss Puma hij lijkt idd lager te zitten. Joyce, mooie buik al voor 18 weken! Majkuh, idd mooi straks buikje!
1 Van de meest gemaakte opmerkingen volgens mij als mensen niet weten wat ze zeggen moeten.... Heb 'm ook al erg vaak gehoord.
Mooie buikies!!! HIer ook weer buikfoto's, heb ze alleen niet bewerkt (kleiner gemaakt) want kan op de pc niet, tenminste weet zo niet hoe dat op deze laptop moet..Dus vandaar niet zo'n mooie foto Is van 36 of 37 weken, weet het niet meer precies..
Het zijn trouwens geen striemen maar aders, niet zo mooi maarja, ben wle blij dta ik geen striemen heb, haha, al zag ik die aders pas op de foto, in het echt zie je het minder. Ben allang blij dat ik weer zwnager mag zijn en dta alles goed gaat met ons 2e meisje