@mac & wonders2; dank jullie wel Ik heb nu geen buik meer, op 28 april is onze dochter Anoek Yenne geboren
ik heb ook 2 fotos ijn mijn album staan van mijn buikje van 15 weken en 3 dagen! wat vinden jullie van mijn buikje?
@ Meow: Gefeliciteerd met jullie dochter! Het is vast net zo'n mooi meisje als je zwangere buik was! Verder weer mooie buiken bij gekomen! Die van mij groeit ook goed door, gister een hoogtepuntje: Ik heb mijn buik voor het eerst zien bewegen! Heel bijzonder!
zzoooo'n leuk topic! mooie buiken allemaal, en zo verschillend meow nog van harte met je kleine meisie sofie flink buikje hoor, leuk! imd wat een beauty, jou dochter! die haren en die ogen! zzooo mooi hier mijn buike met 19wkn 6 dgn als ik de foto zie dan denk ik: nou best een aardig buikje. Maar als ik gewoon kijk vind ik hem maar klein hihi
Meiden wat een mooie buiken! Ik heb morgen een fotoshoot..!! Maar die foto's heb ik dan over 2 weken. Zodra ik ze heb, zet ik er meteen een paar op deze topic..
whow prachtig die foto's zeg! wie een goed adresje in de buurt van arnhem weet mag me een pb sturen! mijn buik bij 13 weken. let niet op het lelijke bruine huispak!
Mooie buikjes hoor! Kan niet wachten tot ik ook een buikje krijg wat te zien is voor mezelf EN anderen ! Echt een super mooie foto marissss!! Is die jurk van jezelf? Leuk hoor
Past wel heel mooi bij de foto zo'n glimmende nachtjapon!! Als ik een mooie grote buik heb dan wil ik ook een fotoshoot doen Lijkt me heel leuk!