mooie fotos weer! Mouchy, leuke foto zo met je zoontje erbij! heb ook weer een foto , buikje groeit snel nu!
29 weken [attachment=0:3l8upagx]Afbeelding 001.jpg[/attachment:3l8upagx] Als ik het dan zo bekijk met de rest die rond die 29 weken zitten heb ik maar een kleine buik..
Hier weer een nieuwe foto van mij... bijna 26 weken... net gemaakt dus let niet op strepen van kleding ... navel heeft PLOP gezegd grappig...!!!
zo wat een mooie buikjes allemaal. die van mij mag ook wel wat strakker worden word een beetje jaloers op die van jullie hihihi
@ Shay Wowww jij hebt echt een kleine buik, he! Ik dacht dat je nog maar 3 a 4 maanden ver was ofzo tot ik eronder zag staan dat je al 29 weken bent.
@ Assi , Lijkt me niet echt leuk om te horen vind je zelf niet ? @Shay je hebt een hele mooie buik ! De groeispurt kan ook pas echt gaan starten na de 30 weken, geen zorgen. Ik ben eigelijk best jaloers dat je je spijkerbroeken nog aanpast ! Als jullie kindje geboren is ben je binnen No Time weer helemaal in shape ! (wil ik oooowk!!) Liefs !
Assi: Als ik tegen mensen zeg ik ben al bijna 30 weken kijken ze me ook aan alsof ik een grapje maak... Maar het is toch echt zo haha... Miamel: Wij lopen precies gelijk... Ik krijg volgende week een groeiecho omdat me buik idd redelijk klein is... Maar ik heb van de week een pretecho gehad en zij heeft me al verteld dat het goed gaat met onze kleine meid... Het zal geen ruime 8 ponder ofzo worden... Maar ze groeit gewoon volgens schema... Zij zei ook je hebt idd een kleine buik maar je hebt ook helemaal geen vet... En idd wel makkelijk dat ik me eigen kleren nog aan kan schilt weer in zwangerschaps kleren aanschaffen... Zit ook nog op -2 van me start gewicht...
Ik kijk ALTIJD bij dit topic of er nog nieuwe mooie buiken bij zijn gekomen! Fijn om vergelijkingsmateriaal te hebben! @ Jazzie: Wat een mooie buik! Je mag oprecht trots zijn! Heel erg mooi naar voren! Hier mijn foto van vorige week, 24 weken
Shay , Ja we lopen inderdaad precies gelijk ! Zolang alles helemaal prima gaat met jullie kleine meid maakt het niet uit hoe groot je buik is toch? Ik had deze week ook een pretecho en ze hebben alles opgemeten (schedeltje , middenrif , bovenbeentje) en berekend, ze schatten m,n meisje op ongeveer 1550 gram. Ik ben nu bijna 10 kilo aangekomen en heb een behoorlijke speklaag tussen m,n huid en m,n baarmoeder gekregen. M,n oude broeken krijg ik nog NET aan maar gaan al een hele lange poos niet meer dicht. Ik kom nu ongeveer een kilo per week aan , hopelijk word het in totaal niet meer als 20 kilo. Ben benieuwd naar je groeiecho ! Liefs !