Nou het word tijd dat ik ook weer eens wat nieuws ga plaatsen. Ik ga het dit weekend maar eens doen vandaag lekker laatste dag werken dan met verlof!!
Ik heb hier al zo vaak gekeken naar al die prachtige buiken, maar nu heb ik dan toch eindelijk de moed om mijn eigen buik te posten. Vandaag een foto gemaakt van mijn buik met 35 weken en 4 dagen. Ik hoop dat het lukt om hem hier te plaatsen, anders staat hij in mijn album...
wauw mooie buik wendy, vind hem niet mega gewoon mooi groot vind ikh em! super hier de mijne, 26 wkn: Bekijk bijlage 393
Vind het zo leuk om al die buiken te bekijken! Wat zijn ze toch allemaal verschillend he. Of ze nu groot of klein zijn, allemaal even mooi! Dit is mijn buik met 23.5 weken
haha je bent niet de eerste die dat vraagt maar heb 3 echo's gehad en steeds maar 1 baby dus denk t wel, maar zal niet de eerste zijn bij wie ze er pas met de 20weken echo achter komen
wat een prachtige buik bij 13 weken babsie, hoop niet dat die zo blijft groeien, dan ga je het nog zwaar krijgen hahaha