prachtige buik ccwomen! en volgens mij heb je ook prachtige krullen (jaloers!!) dani11: met een eigen rol duurt het inderdaad lang voor je echt een mooie ronde buik hebt helaas. maar je gaat de goeie kant op hahaha al weten we natuurlijk niet hoe je buik er voor was. emma21: heerlijk buikje lijkt me, goed handelbaar zo te zien.
Als ik je zo zie dan zou ik inderdaad niet denken dat het een zwangerschapsbuikje is als ik eerlijk ben, maar dat zal vast snel komen
Hier een foto van mn buik toen ik net wist dat ik zwanger was ('s morgens) En dan stuur ik er zo eentje van 14 en een halve week 's avonds
Hier is mijn buik foto's zijn vandaag gemaakt. 38 weken en 1 dag http://www.zwangerschapspagina.nl/members/jodi1981-albums-buiken-picture3178-38-weken-1-dag.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/jodi1981-albums-buiken-picture3177-38-weken-1-dag.jpg
Lennylenn: wat een mooie grote buik zeg! En weten jullie toevallig al wat het geslacht is van jullie kleintje? Omdat je de welbekende streep op je buik hebt.... Jodi: ook een super mooie buik! Leuk zeg al die verschillende buiken elke keer! En zo mooi zonder tijgervelletje allebei!!!!! hihi, is hier wel anders....gelukkig oook niet heel erg maar toch! Maar ja het is voor een goed doel
@jodi: heb maar in je album gekeken want die links deden het nog niet. maar mooi buikje hebje zeg!!! @ccwomen: dank je wel we krijgen een jongetje..zegt die streep daar iets over? of is dat juist als het een meisje is? hihihih die kende ik nog niet maar ik haaaaaaaat die streep! ik vind t zo aartslelijk!!!
@lennylenn: ze zeggen idd dat het dan een jongen word, maar goed het is een fabeltje, maar vind t wel grappig dat t bij de meeste toch uit komt! Hier geen streep te bekennen en wij weten niet wat t word dus ben wel erg nieuwsgierig aan t worden!!!!
@ Wat een mooie buiken hier! Schitterend... Ik hoop in de loop van de tijd ook meer foto's te kunnen plaatsen. Bij deze... 7 weken en 3 dagen... Eigenlijk nog geen echt zwangerschapsbuikje... Maar meer door de hormonen opgeblazen.. hihi. Maar ik vind m best mooi. hihi
Wat een giga ronde buiken zitten er tussen zeg - je hebt bijna het idee dat hij echt niet meer groter kan Wel mooie gladde buikjes