Wat een mooie buikjes ! Hier is nog weinig te zien maar toch mijn eerste buikfoto. Ben zooo benieuwd wanneer mijn buikje tevoorschijn komt. 14 weken: [img=http://img15.imageshack.us/img15/4596/14wekenzwanger004.th.jpg]
zo wordt ik altijd wakker dus had er ma een keer een foto van genomen want bijna niemand geloofde dat ik met baby zo goed voelde. nou jah je ziet het zelf he hihi
Jeetje, mijn buik is echt klein als ik het vergelijk met jullie buiken... Na ja, het heeft ook zo zijn voordelen. Kan mezelf nog easy scheren en mijn teennagels met gemak lakken. Maar toch denk ik weleens; waar zit dat kind?!
He jah, Assi, waar is jouw buik?? Dat moet wel jouw eerste zijn Pffff, heb zondagochtend een rustige poging tot scheren gedaan. Volgens mij is het aardig gelukt, maar het kostte heel wat kunst- en vliegwerk en geduld Heb mijn nagels netjes, maar het lakken heb ik opgegeven! Dan liver blanco en netjes dan afbladderend, waar ik toch amper bij kan. Nu schijnen sommige mannen daar heel goed in te zijn, maar de mijne echt niet!!
Mooie buikies allemaal kan niet wachten tot ik ook zo een mooi buikie heb en je echt kunt zien dat ik zwanger ben! Groetjes en geniet er van!
Bekijk bijlage 3039 Dit is mijn buik met 25 weken.. Groot of klein? Ik vind hem zelf nogal reusachtig