Leuk zeg om al die verschillende buiken te zien ! Hier is er nu ook een klein buikje te zien (nou ja bollinkje) 15 weken zwanger:
Ik zie t nog niet, maar ik ken je niet van voor je zwanger was natuurlijk Wel mooi slank figuurtje hoor!
Hihi dank je Je bent de eerste die er iets van zegt, leuk om te horen Ondertussen zijn we al 4 weken verder en nu is ie 's morgens ook ongeveer zo
He happygappy mooie buik. Ik hoorde alleen dat zo'n zwangerschapsketting helemaal niet goed is voor je kindje. DAt je kindje helemaal gek wordt van het geluid en dat hij niet meer goed jouw hart kan horen. Ik weet niet of het waar is maar het klinkt wel erg aannemelijk, ik zou ook gek worden van al die klanken rechtstreeks tegen mijn woninkje haha
zo'n ketting kan geen kwaad, het is voor het beebje een herkensignaal dat mama er is. Het schijnt zelfs zo te zijn dat het oortje van het kindje naar het belletje toe gaat, dus word aangeraden het belletje zo laag mogelijk te hangen. (volgens mijn VK iig)
Lotte mijn buik is normaal helemaal plat, heupbotten staken voor mijn zwangerschap altijd een beetje uit Mooi buikje heb jij al zeg ! Echt een zwanger buikje. Happygabby jij hebt ook al een echte buik. Mooi hoor ! Claire wauww wat een buik al zeg, daar krijg je vast veel leuke reacties op zeker !
ik heb hem ook ik heb het volgende gedaan met manlief angelsound op mn buik en aan en zacht muziekdoosje op mn buik ik had een afsluitende koptelefoon op dat ding gezet en enorm grappig!je hoort het inderdaad in de buik maar heel zachtjes en lief... en je merkt ook dat ze er heerlijk rustig van wordt dus ik draag gewoon dat belletje denk dat ze meer last heeft als ik op mn viool bezig ben dan van wat ook Je moet wel opletten : hoe verder in de zwangerschap hoe lager je het belletje moet hangen, omdat er een kleine kans is dat je ukkie met het hoofdje bij het belletje blijft zitten en niet in startpositie wilt gaan liggen
weer mooie buiken erbij! ja wordt vaak aangehouden met de vraag hoelang moet je nog dan zeg je het en dan blijken ze te denken dat je al op t laatst loopt ben beniuewd vanaaf naar de vk en wegen