Ik heb ook mijn eerste buikfoto geplaatst, maar je ziet nog niet veel vind ik. Zoals je ziet ben ik al vrij stevig van mezelf, maar voor de rest nog weinig te zien.
flappie, jij hebt hele leuke zwangerschapskleding aan op die foto's (die twee jurkachtige jurkjes ) Waar heb je die vandaan? En mooie buik hoor!
Mooi buiken allemaal!!! Bij mij is de groei nu met 23 weken echt begonnen. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ook de VK zei het. Gaat nu hard. Heb er weer 1 in mijn album gezet en 3 weken zie je veel verschil gr. cassandra
Hoi Cassandra ! Leuk he, zo'n groeiende buik ! En iedereen ziet het nu meteen ! Ik vind dat super ! En gelukkig hebben nog niet veel onbekenden ongevraagd aan mijn buik gezeten ! Dat lijkt me maar niets ! Groetjes, Nikki F
Ik heb ook ff een verse zwangerschapsfoto geplaatst! Ik had alleen foto's van de vorige staan!! haha dat kan niet he Liefs Wendy
Dank je wel, wat een complimenten . Ik heb dat ene groene jurkje ( 24 weken) bij de H&M vandaan, dat Mamamerk. Dat zwarte jurkje is een gewoon jurkje wat lekker meerekt.Kan ik na de bevalling ook gewoon aan. Die is van S.Oliver, de V&D verkoopt dat merk in ieder geval. Wie weet hebben ze nog zoiets.... Enne, wanneer krijgen we jouw buikie te zien? En lukt het wat met het rustig aan doen??? ( ik heb je andere topic ook goed in de gaten gehouden ) XXX
Ook nog maar even fotootje laten maken met 34 weken. Ik zie zelf eigenlijk geen verschil met 32 weken. XXX
Wat een prachtige buik heb jij toch flappie! Ik kan het verschil van 2 weken wel zien hoor, je buik is puntiger geworden. Erg mooi!
Heb ook weer een nieuwe buikfoto! Een maand geleden de laatste foto en zie nu toch echt wel verschil. Hij begint nu echt! Groetjes Senseemillia