Hier mijn buik, vers van de pers, met 33 weken en 6 dagen ( en vanmiddag te horen gekregen dat de groei 4 weken voorloopt en de kleine al ruim 5,5 pond is)
Wat een mooie buikjes zeg ben echt benieuwd hoe die van mij eruit gaat zien. Na veel buiken kijken even een foto van mijzelf.... Buikje is voornamelijk darmpjes maar wel even leuk Is wel met een telefoon gemaakt dus kwaliteit is beetje slecht
wat een lief bolletje lynn! hier afgelopen dagen groeispurt gehad huid trekt aan alle kanten en positieblouse gaat niet meer dicht kon t niet laten om nog een buikfoto te maken
Claire, ik hou jou al een tijdje in de gaten, we zijn net zo ver, maar jou buik is echt twee keer mijn buik!! Mooi hoor!
@ kleintje: Zijn inderdaad je darmen die opgezet zijn, want je kindje kan het nog niet zijn hihi. Maar wel grappig om te zien bij jezelf he!? @Lynn77: Mooi bescheiden buikje hoor!
Dan ook maar een keer een buikje van mij. Vandaag trouwens 20 weken echo gehad en alles was in orde met ons mannetje. Is trouwens onze eerste, wat vinden jullie ervan klein/groot? (foto is van gisteren)
sanka, je buik is precies goed met 20 weken, en jezebel die van jou ziet er ook mooi uit, alleen balen dat je NU al striemen krijgt, flink smeren en maseren. Want het nadeel van striemen is dat je bindweefsel kapot is, dus ook de stevigheid van je buik, ik kreeg ze met zeven maanden, balen natuurlijk en ze worden witter zodat je het straks niet meer zo ziet, maar wij spreken nog steeds over mijn jellybelly. (bindweefsel geneest niet, dus je houdt meer vel over dan normaal) Het voordeel is dat je ze niet nog een keer krijgt
Sja, mooi is anders inderdaad. Maar je doet er niks aan. Ik ben elke dag fanatiek aan het smeren, maar ik vraag me af of het echt wat helpt. En ik denk maar zo: Ik krijg er iets heel moois voor terug!! xxx
ja zo moet je ook denken, je krijgt er echt iets moois voor terug, als ik het over moest doen deed ik het zo weer. Ach en met al die cosmetische handelingen die je kan laten verichten , nu zit ikhelemaal onder de zwangerschapsmasker, nou dat is ook waardeloos. Maar heb al contact gehad met ziekenfonds etc en na de bevalling laat ik dat verwijderen
Bekijk bijlage 8962 Hier buikje van 21wk en 2 dagen...heb ook wel met blote buik, maar tijdens uploaden was de batterij natuurlijk leeg haha