hoi hoe zet je de buikfotos hier op de site want ik vindt dit ook wel grappig!! kan ik die van mij er ook opzetten
@Dragonfly, meid waarom vind je in hemelsnaam je buik afschuwelijk???Hij is PRACHTIG! Ik vind het een bescheiden buik, streeploos, mooi rond bolletje. En als ik naar de rest kijk, zit t ook alleen op je buik. Ik ben bijna 35 weken, maar die van mij die is wel iets meer qua omvang
Ik vind mijn buik niet afschuwelijk, daar ben ik juist wel trots op. Die foto vind ik niet echt mooi.
ik wil ook een streeploos buikje.. die van mij zit egt onder de striemen! en sinds n paar dagen ook onder zwaar irri jeukende bultjes.. maar hopen dat ze na de bevalling snel wit worden, want dat paars/rode ziet egt eng uit vind ik!
NOu zal niet snel na de bevalling zijn, maar gebeurd wel hoor! Ik heb van de vorige keer ook nog zat striemen en die vielen op een gegeven moment echt niet meer zo op
@kleintje mooi buikje al hoor, hoop ook een buikje te hebben als ik terug naar NL ga, met 11 weken... kan ik meteen iedereen showen haha
duurt t egt lang voor ze n beetje weg trekken? jeetje wat zal mn buik dr uit gaan zien als de kleine geboren is.. die striemen zullen nog lelijker zijn als t buikje ineens wat dunner is.. de striemen ben ik nu wel n beetje gewend, maar die bultjes die er nu bijgekomen zijn, maken t weer n stuk enger:x
Weet niet meer hoelang t duurde, maar t was echt niet zo dat t binnen een maand minder was moet ik zeggen. Vervelend dat er nu ook nog eens bultjes op zitten zeg, die striemen op zicht kunnen al zo jeuken!
ik smeer nu 2x dgs met de bbbb creme van puur mama van vsm. Ik hoop dat het ook daadwerkelijk helpt tegen striemen...
La chickaa mooie ronde buik zeg ! Anoniempje mooi buikje zeg voor 12 weken. Hier mijn buikje met 21 weken hij gaat nu opeens hard groeien: [img=http://img38.imageshack.us/img38/8331/21weken.th.jpg]
Jeetje Linda wat een verschil zeg!!!! Toen ik jouw vorig buikfoto zag vond ik 'm zo klein, nu is ie echt een heel stuk groter zeg! Ik ga nog geen buikfoto plaatsen, het begint nu wel wat dikker te worden, maar een echt buikje, niet echt. Ik zit door de zwangerschap van Eva sowieso wat losser in m'n buikvel , dus een mooie foto wordt het dan ook niet . Ik verheug me erop dat ik straks weer lekker strak in m'n vel zit! (als ik hoogzwanger ben dus )