idd erg goed te zien, heb deze week nieuwe foto gemaakt maar moet hem er nog opzetten dat doe ik zondagavond of maandag, ben nu aan het oppasse, maar het gaat hard, begint goed zichtbaar te worden en meer te lijken als gewoon dik zijn maar echt zwanger.
Had idd ook dat het gewoon eerst dik leek. Ik ben erg blij dat ie nu echt begint! Hij is eigenijk pas echt anderhalve week geleden zo flink begonnen volgens mij..hihi. ben benieuwd hoe die over een maandje is!
ik vrees bij mij het ergste haha, mijn vriendin is in maart bevallen, en de buik die ik nu heb had zij bij 6/7 maand en zag haar laatst en meldde al, jij word heel dik haha zie ik...
Hallo ! Ja, het groeit als kool ! Leuk is dat ! Ik ben zelf al 5 kg bijgekomen. Dat is toch wel netjes dacht ik zo. Als ik kleren een tijdje niet aan heb gehad en dan toch weer pas zie ik duidelijk de verschillen ! Het is echt wel grappig ! Flappie, erg leuk is die jurk op je laatste foto ! Ik zal binnenkort ook weer een nieuwe plaatsen ! Groetjes, Nikki F
Hallo ! Ik heb net een nieuwe foto gemaakt en geplaatst ! Een enorm verschil is het nou ook weer niet, maar naar mijn idee is de buik een beetje boller geworden ! Nu nog wat zon, dat hij ook nog een beter kleurtje krijgt ! Groetjes, Nikki F
Oke bij de h&m ben ik eig nog niet geweest, hier in enschede verkopen ze in de h&m geen zwangerschapskleding erg jammer! Maar indd een gewoon jurkje zou ook kunnen! Ik zal binnenkort eens foto's plaatsen , lief dat je vraagt hoe het gaat met rustig aan doen, hahah nou gaat wel ok hoor! wel moeilijk af en toe, maar kan opzich al wel weer vrij veel zonder dat de weeen beginnen Jij succes he met de laatste loodjes!
Heb ook eindelijk een paar buikfoto's geplaatst in m'n album. Echt zo'n lekker zondag middag klusje is dit. Gr. Carmen
@lisacar, mad, sonnie en andere buikjes: Mooi hoor en lisacar want een supermooie jurk heb je aan! XXX
hoi hoi, hier ook weer een recente foto, ben 1,7 kilo afgevallen maar als je goed kijkt kun je toch al wel een heeeeel klein buikje zien......toch!!?? gr saskia
Ik heb weer een nieuwe foto van 20 weken en 3 dagen in mn album gezet Vind dat het nu echt wat gaat worden!!!! Ben er helemaal trots op hahaha
Hoi Flappie, Thanks! Ja, ik vind m ook vreselijk mooi. En t is nog wel gewoon een nachtponnetje...... Gekocht bij de V&D. Ik denk soms wel eens dat ik dit jurkje ook gewoon op t strand zou kunnen dragen. Gr. Carmen